کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران؛

سهمیه بنزین نوروزی واریز می‌شود؟

29 بهمن 1399 ساعت 15:17

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: واریز سهمیه بنزین نوروزی فعلا در دستور کار شرکت ملی پخش قرار ندارد.


سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: واریز سهمیه بنزین نوروزی فعلا در دستور کار شرکت ملی پخش قرار ندارد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره واریز سهمیه بنزین نوروزی بیان کرد: تاکنون دستوری مبنی بر واریز سهمیه بنزین نوروزی به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده و فعلا چنین موضوعی در دستور کار این شرکت قرار ندارد.
او با اشاره به ادامه دار بودن نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌های سوخت، به مردم توصیه کرد: مردم حتما دستورالعمل‌های بهداشتی را در جایگاه‌های سوخت رعایت کنند. زمانی که مردم وارد جایگاه سوختی می‌شوند که ماسک و دستکش یکبار مصرف وجود نداشت، حتما مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک و دستکش همراه خودشان داشته باشند.
کاهی تاکید کرد: اگر مردم وارد جایگاهی شدند که موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، می‌توانند با سامانه پاسخگویی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شماره  ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و با اعلام مشخصات جایگاه، موضوع را پیگیری کنند.
او همچنین در پاسخ به این که چه تعداد از کامیون‌های حامل سوخت حادثه دیده در مرز ایران و افغانستان، متعلق به ایران بوده است، بیان کرد: طبق آخرین بررسی‌های انجام شده هیچ یک از کامیون های حامل گاز یا نفتکش‌های حادثه دیده در گمرک اسلام قلعه، تحت پوشش پیمان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نبوده است اما این که چه تعداد از این کامیون ها، ایرانی بوده را باید مقامات خراسان رضوی اعلام کنند.


کد مطلب: 430904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430904/سهمیه-بنزین-نوروزی-واریز-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1