تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۳۰۸۹۷
در دیدار رئیس سازمان بسیج سازندگی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

پرداخت اعتبارات پروژه‌های مشارکتی با بسیج سازندگی ۱۱درصد بیشتر از سایر پروژه‌های استان

۰
کبنا ؛
سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان با استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و گفت و گو کردند. 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، استاندار کهگیلویه وبویراحمد روز چهارشنبه (29 بهمن ماه) در این دیدار گفت: آمادگی کامل استان برای مشارکت در اجرای «طرح جامع محرومیت زدایی» با بسیج سازندگی کشور در کهگیلویه وبویراحمد را اعلام می کنم. 
حسین کلانتری اظهار داشت: دستگاه های اجرایی استان با بسیج سازندگی یک مجموعه توانمند و همدل هستند و به شکل میدانی، عملیاتی و جهادگرانه پای کار خواهند بود.
استاندار، وفاق، همدلی و همکاری با بسیج سازندگی در استان را برای محرومیت زدایی نقطه امیدی برای مردم استان بیان کرد و گفت: به شدت تمایل داریم و علاقمندیم با همکاری و مشارکت بسیج سازندگی در فعالیت ها با همراهی و کمک مردم گامی مهم در محرومیت زدایی استان برداریم.
وی تصریح کرد: پروژه های کوچک و زود بازده سریع به سرانجام می رسند و رضایتمندی و خوشنودی بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.
استاندار یادآور شد: در طرح ها و پروژه های مشارکتی با بسیج سازندگی، پرداخت اعتبارات ۱۱ درصد بیشتر از پروژه های دیگر دستگاه های اجرایی بوده است.
کلانتری با بیان اینکه، در این استان به دلیل وضعیت جنگل، پراکندگی روستاها، سخت گذر و صعب العبور بودن، هزینه های راهسازی، برق، گاز، اینترنت و سایر خدمات چهار تا پنج برابر دیگر استان ها است، افزود: به همین دلیل شرایط سازندگی و خدمات رسانی در کهگیلویه وبویراحمد سخت و زمانبر می باشد.
 استاندار با بیان اینکه دولت برای کهگیلویه وبویراحمد منابع قابل ملاحظه ای دیده است ابراز داشت: سال ۱۴۰۰ بودجه کهگیلویه وبویراحمد ۵۶ درصد افزایش یافته است.
وی گفت: بودجه عمرانی ۱۳۹۹ کهگیلویه وبویراحمد که۹۰۰ میلیارد تومان بود، برای سال آینده به یکهزار و ۴۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
کلانتری یادآور شد: در احداث ۵۱ پروژه با اعتباری افزون بر ۲۰ میلیارد تومان با بسیج سازندگی استان مشارکت داشتیم.
استاندار افزود: ابتدای امسال سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در این استان آغاز شد که ۲ هزار واحد آن تکمیل و یکهزار و ۵۰۰ واحد تا آخر سال تکمیل می شود و ۲ هزار واحد دیگر آغاز خواهد شد.
وی به مقاوم سازی ۳۵ هزار واحد مسکن در استان اشاره کرد و ابراز داشت: احداث ۱۱۵ سایت مخابراتی برای پوشش اینترنت پرسرعت در روستاهای استان آغاز شده است و تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت برخوردار می شوند. 
استاندار تاکید کرد: در ارائه خدمات به مردم به خصوص روستاهای دور افتاده و محروم از هرگونه طرح، برنامه، تصمیم و پیشنهادی به خوبی استقبال و حمایت می کنیم و با همه توان و ظرفیت ها مشارکت جدی خواهیم داشت. 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور هم از اجرای « طرح جامع محرومیت زدایی» در استان خبر داد و گفت: این طرح با ۲۷۰ هزار نفر در قالب ۴۲ هزار گروه در سطح کشور آغاز شده است.
سردار محمد زهرایی با بیان اینکه در اجرای این طرح دولت، مجلس شورای اسلامی و سپاه هماهنگ عمل می کنند، افزود: این طرح در ۱۰ هزار و ۲۰۰ روستا، ۶۶۵ دهستان و در یکهزار و  ۸۰۷ محله حاشیه شهرهای کشور که در معرض آسیب های اجتماعی هستند به مدت پنج سال اجرا می شود.
وی، پروژه های آب، جاده، مسکن محرومین، کارگاه های زیرساخت اشتغال و کارآفرینی، جاده های بین مزارعی، مدارس یک، ۲ تا سه کلاسه در مناطق دورافتاده و سخت گذر را برخی از این طرح ها برشمرد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۲۷۰ موافقت نامه با سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، پروژه های بسیج سازندگی در کشور است.
زهرایی خاطرنشان کرد: برای انجام کارها کارگروهی تشکیل و مسائل را  احصاء و تصمیم گیری ها بررسی و به عنوان برنامه اجرایی فعالیت ها آغاز می شود.
فرمانده قراگاه سازندگی تصریح کرد: فعالیت ها در هر نقطه ای از استان کهگیلویه وبویراحمد که دارای چنین شرایطی باشد در این  طرح  و برنامه قرار می گیرد.
زهرایی عنوان کرد: ما در این استان با استاندار کاملا با تفکر جهادی و بسیجی روبرو هستیم و وفاق و همدلی بالایی وجود دارد  و با اهتمام جدی که به مسائل دارد این همدلی و وفاق عمیق تر خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح استان هم از همدلی و وفاق استاندار و شورای تامین و همکاری استاندار در مشارکت چهار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز اول یادمان شهدای گمنام یاسوج و یک میلیارد تومان در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان اشاره کرد.
سردار خرمدل افزود: هرگاه مقام کشوری به استان سفر می کند استاندار تاکید لازم بر همکاری برای اجرای برنامه های بیسج سازندگی را
نام شما

آدرس ايميل شما

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

خیز اصولگرایان برای صندلی شهردار

شاید کمتر کسی در کشور وجود داشته باشد که در همه حوزه‌ها کار کرده است. اینکه کسی بگوید ...
انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

انتخابات ۱۴۰۰ با قانون فعلی؟!

نمایندگان مجلس که به‌جای بررسی لایحه کارشناسی‌شده دولت ترجیح دادند طرحی سیاسی و در جهت ...
تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

تاثیر زنگنه بر سرنوشت اصلاح‌طلبان

ورود ارز ناشی از صادرات نفت و گاز و میعانات گازی و محصولات پتروشیمی، نزدیکترین و کوتاه‌ترین ...
1