کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان کهگیلویه؛

افتتاح و کلنگ زنی 48 پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه

20 بهمن 1399 ساعت 14:22

۴۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۹۹ میلیارد تومان در کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.


به مناسبت چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در نهمین روز از دهه فجر ۴۸ طرح و پروژه عمرانی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنانیوز، این پروژه ها روز دوشنبه (20 بهمن ماه) با حضور کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار و جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی افتتاح و کلنگ زنی شد.
فرماندار شهرستان کهگیلویه در آیین افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه به نیابت دیگر پروژه های این شهرستان گفت: اعتبار هزینه شده و پیش بینی شده این ۴۸ پروژه عمرانی افزون بر ۹۹ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان و اشتغالزایی آن ۳۳۱ نفر است.
دارا کریمی نژاد افزود: از مجموع این پروژه ها ۴۱ پروژه با اعتبار ۸۷ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۲۹۳ نفر افتتاح شدند.
وی اظهار داشت: هفت پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون تومان و اشتغال زایی ۳۸ نفر کلنگ زنی شد.
کریمی نژاد، احداث ۵۳۲ واحد مسکن محرومان، گازرسانی به روستاهای فاز ۴ در بخش های قلعه رئیسی و دیشموک، مسجد مورک، کاروانسرا میراث فرهنگی و گردشگری، بهسازی و آسفالت جاده  ۱۲ روستا، تکمیل راه فرعی دهدشت-قلعه گل- قلعه رئیسی را برخی پروژه ها عنوان کرد.
وی، سه مدرسه شش کلاسه و یک مدرسه سه کلاسه دارگنجی، صنوگان، اسفندان، جاورده، چهار طرح اصلاح و بهسازی و توسعه شرکت برق، طرح بندهای سنگی و ملاتی، طرح اقدام ملی مسکن، ۲ طرح چمن مصنوعی سرماهور و تل مرغ، ۲ طرح آبرسانی به به عشایر سوق و دشمن زیاری را از دیگر این پروژه ها بیان کرد.
فرماندار کهگیلویه، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و اجرای طرح شبکه آب در سطح شهر دهدشت، پنج طرح جدول گذاری، احداث کانال هدایت سیلاب و چمن مصنوعی را برخی دیگر از پروژه های عمرانی این شهرستان برشمرد.


کد مطلب: 430546

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430546/افتتاح-کلنگ-زنی-48-پروژه-عمرانی-شهرستان-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1