کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در استان؛

تاکنون؛ ۴۳۲ نفر قربانی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

19 بهمن 1399 ساعت 19:48

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز با فوت یک بیمار به دلیل ابتلا به کرونا، شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۳۲ نفر رسید.


شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۳۲ نفر رسید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز یکشنبه 19 بهمن ماه گفت: امروز با فوت یک بیمار به دلیل ابتلا به کرونا، شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۳۲ نفر رسید.
پرویز یزدان‌پناه افزود: ۱۴۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۴ هزار نفر بهبود یافته اند.
یزدان‌پناه اضافه کرد: از ۵۲۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۱۴ درصد مثبت بوده که بیشترین درصد و تعداد موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه تعداد موارد بستری شده مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد بصورت صعودی در حال افزایش است، بیشترین عامل شیوع کرونا در استان را دورهمی ها، ساده انگاری و عادی انگاری برخی افراد دانست و گفت: در صورت تداوم این روند و بی تقاوتی و بی توجهی مردم به زودی شاهد موج جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
یزدان پناه با تاکید بر رعایت دستور العمل‌های بهداشتی از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌ها و دیگر افراد جامعه ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.


کد مطلب: 430519

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430519/تاکنون-۴۳۲-نفر-قربانی-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1