کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال متنی/

پیام تقدیر و تشکر طایفه بزرگ قائد یوسفی از مردم و مسئولان

18 بهمن 1399 ساعت 21:39

خدایا تنها با ذکر تو آرامش می‌گیریم و با آیات تو تسکین می یابیم و اما ما مانده ایم با حجمی بزرگ از ماتم های تلمبار شده در دل و ما مانده ایم و همه حسرت های که با یک در آغوش کشیدن می ریخت


در پی درگذشت زنده یاد  " قائد یارمحمد محمدی " بزرگ مردی از ایل بزرگ باوی ، طایفه ارزشمند قائد یوسفی  طی پیامی از حضور اقشار مختلف مردم  و مسئولان در مراسم تشییع و تدفین و یادبود تقدیر و تشکر کردند.

متن ارسالی به پایگاه خبری کبنانیوز به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز/ مرده آن است که نامش به نکویی نبرند

خدایا تنها با ذکر تو آرامش می‌گیریم و با آیات تو تسکین می یابیم و اما ما مانده ایم  با حجمی بزرگ از ماتم های تلمبار شده در دل و ما مانده ایم و همه حسرت های که با یک در آغوش کشیدن می ریخت.

کربلایی یارمحمدمحمدی
‌بزرگ‌ زاده ای اصیل و نجیب ،غیرتمند‌‌ و شجاع‌‌‌،‌‌ سخندانی‌بی‌نظیر،‌‌ مجلس‌نشینی‌بزرگ‌، آوازه مهمان‌نوازی و مردم داری اش زبانزد عام خاص و حلقه اتصال فامیل و ایل بود،  دریای معرفت و تواضع و انسانی وارسته واسوه ی اخلاق و عاشق و پاکباخته اهل بیت(ع) بانی حسینیه شهدای ایل باوی و مردم گچساران بود
.


کربلایی یارمحمد محمدی

دنیای با تو بودن، به ما نیاموخت بدون تو زیستن را،اما مهر و وفایت به ما آموخت محبت های بی منت و بی صدای تو که جاودانه در جان و زندگی مان سبز است،را فراموش نکنیم.

کایارمحمد محمدی

کوه پرصلابت نیاکانمان « خامی» تا زادگاهت منطقه رویایی قلات و « ورد کاجانی » و سرچشمه قلات «تنگ قلبو» و « کله کوه زر» و « گدار بلی » و «باغ  پهنای میل» ، « چاه بید» ، امام زاده سلطان میراحمد(ع)،« اونو» همه و همه جای پای تو ، یاد روزهای خوب خاطره انگیزمان را تداعی می کند.

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را.
در مقام شما چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را به رگ‌های خسته و کوفته‌مان جریان دادید.
و از درگاه خداوند منان می‌خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد!

با نهایت احترام و رعایت ادب و در کمال تواضع و ارادت و با عرض سپاس، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک شما سروران، دوستان، آشنایان، بستگان، ایلات و طوایف بزرگوار از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد و استانهای سراسر کشور، کلیه سازمانها و ارگانهای دولتی،  که در ایام بیماری و مراسم تشییع، تدفین، مجالس ترحیم و یادبود " زنده یاد کربلایی یارمحمد محمدی " شرکت نموده و با ابراز همدردی، موجب تسلی خاطرمان شدید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری می‌نماییم.

در پایان دست دعا به امید استجابت به درگاه ذات اقدس الهی بلند می کنیم و سلامتی همگان و توفیق جبران محبت ها و حضور در شادی هایتان را آرزومندیم.

از طرف طایفه بزرگ قائد یوسفی
 


کد مطلب: 430480

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430480/پیام-تقدیر-تشکر-طایفه-بزرگ-قائد-یوسفی-مردم-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1