کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خطاب به بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر؛

پیام تبریک مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به مناسبت روز مادر

16 بهمن 1399 ساعت 1:46

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به مناسبت گرامیداشت مقام زن و روز مادر پیام تبریکی صادر نمود.


سید امان الله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، پیام تبریکی خطاب به بانوان همکار شاغل در این جمعیت صادر نمود.
به گزارش کبنا، این پیام بشرح ذیل می‌باشد:
فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، فرصت مناسبی فراهم آورده است تا با مرور هر لحظه از عمر پربرکت این بانوی بزرگ اسلام، یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامی باشیم. بر همگان مسلم است که زنان دوشادوش مردان در نیل به توسعه، پیشرفت و تعالی ایران بزرگ نقش آفرینی نموده‌اند و جمعیت هلال احمر نیز با حضور زنانی فرهیخته، سخت‌کوش و توانمند، توانسته است وظیفه خطیر خود را به بهترین نحو به این خانواده بزرگ ایفاء نماید.
در آستانه این مناسبت بزرگ، فرصت را مغتنم شمرده و قدردان تلاش همکاران گران قدری هستیم که در نقش مادر، همسر و همکار در کمال نجابت، درایت و توانمندی به ایفای مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی خود می‌پردازند؛
اینجانب ضمن تبریک این میلاد فرخنده، تقدیر و شادباش خود را به همه بانوان خصوصاً بانوان همکار شاغل، امدادگران و نجاتگران خواهر در هلال احمر ابراز داشته، توفیق و شادکامی روزافزونشان را از درگاه باری تعالی خواستارم.
 


کد مطلب: 430387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430387/پیام-تبریک-مدیرعامل-جمعیت-هلال-احمر-استان-مناسبت-روز-مادر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1