کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پاسخ تاجگردون به حسینی‌بحرینی؛ زیاد تلاش نکن خسته می‌شوی، چون موفق نمی‌شوید

15 بهمن 1399 ساعت 14:17

بعد از انتشار مطلبی با عنوان ««حاج غلام» سلطان تریبون‌های یک طرفه»، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت در یادداشت کوتاهی پاسخ او را داد.


بعد از انتشار مطلبی با عنوان ««حاج غلام» سلطان تریبون‌های یک طرفه»، غلامرضا تاجگردون نماینده سابق گچساران و باشت در یادداشت کوتاهی پاسخ او را داد.
به گزارش کبنا، در یادداشت تاجگردون آمده است.

خدمت دوستان عزیز سلام عرض می‌کنم، جسارتاً در حد خلاصه و چند خط در خصوص یادداشت سید سعادت عرض می‌کنم و از اینکه نمی‌تونم ادامه بدم پوزش می‌طلبم.
- اگر چه ایشان بنده را فامیل و مورد احترام می‌دانند ولی حداقل تا الان کسی من را خارج از مدار مسلمانی ندانستند و نهایت برچسب ضد انقلاب. فتنه گر و خان و تبعیض گر و اینجور چیزها می‌زدند و این برچسب جدید هم مایه تعجب است و اگر چه نمی‌بخشم و البته این انتظار هم از این جماعت داشتم و بیش از این هم دارم.
- در خصوص سید سعادت و فرمایشات ایشان بهترین پاسخ را مردم دادند. سه دور رأی قاطع بهترین جواب است. مردم خادم خودشان را بهتر می‌شناسند. حالا حلقه محدود چه فکر می‌کنند و چه کردند بحث دیگریست و مردم می‌فهمند و پاسخ خواهند داد.
- اما بحث آخر، احتمالاً این حرف برادر بزرگ سید سعادت عزیز را شنیدید که یکبار هم به خودم گفت این بود که گله سعادت را نکنید. منم سعادت عزیز فارغ از بحث‌های بالا گله ندارم ولی زیاد تلاش نکن خسته می‌شوی و خستگی در تنتان می‌ماند، چون موفق نمی‌شوید. مردم تصمیم می‌گیرند و قبلاً هم گرفتند. همین اندازه که من نماینده نیستم ولی هنوز فکر می‌کنید که باید به من بپردازید تا پیروز شوید اول شکستتونه. عقلاً می‌فهمند من چی می‌کنم‌. آگه نفرمایید تریبون یک طرفه. فعلاً خداحافظ.
ارادتمند


کد مطلب: 430364

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430364/پاسخ-تاجگردون-حسینی-بحرینی-زیاد-تلاش-نکن-خسته-می-شوی-چون-موفق-نمی-شوید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1