کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلاهبرداری تخم‌مرغی در بازار کهگیلویه و بویراحمد؛

امین مدیران ‌کل، کلاهبردار از آب درآمد؛ بازار کهگیلویه و بویراحمد گل بود به سبزه هم آراسته شد

14 بهمن 1399 ساعت 17:05

 بازار کهگیلویه و بویراحمد گُل بود و با این اتفاق به سبزه هم آراسته شد، امیدواریم ابعاد این موضوع روشن شود و دستگاه‌های متولی بازار از جمله سازمان صمت ضمن پاسخگویی، به فکر حمایت از مالباختگان باشد.


بازار کهگیلویه و بویراحمدی با وجود ضعف و کمبود نظارت‌ها گُل بود و در اتفاقی جدید که اسمش را باید کلاهبرداری تخم‌مرغی گذاشت به سبزه هم آراسته شد.
بازار این روزهای کهگیلویه و بویراحمد هم برای خودش حکایت جالبی دارد و شعر "هر دم از این باغ بری می‌رسد" مصداق پیدا می‌کند چرا که نبود نظم و انضباط و ضعف در نظارت‌ها موجب شده هر روز خبر تازه‌ای از بازار به گوش برسد.
 در اتفاق جدیدی که در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده؛ شنیده شده دو نفر از مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد از مباشرین توزیع تخم‌مرغ خواسته‌اند پول‌های خود را به حساب فردی پرداخت کنند تا تخم مرغ تنظیم بازار با نرخ ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومانی به دست آنها برساند.
 طبق این شنیده‌ها؛ این دو نفر مدیرکل فرد مورد نظر را انسانی امین و مطمئن معرفی کرده‌اند به همین دلیل مباشرین با اعتماد به این سخنان، مبلغ زیادی در اختیار این فرد قرار داده‌اند اما گویا این فرد امین و مطمئن پس از آنکه مبلغ زیادی از مردم به بهانه تخم‌مرغ به جیب زده متواری شده است.

 یکی از این مالباختگان در این باره برای فارس اینگونه روایت می‌کند که به من گفتند ۲۷ میلیون تومان به حساب این فرد مطمئن واریز کنم تا تخم‌مرغ ۱۶ هزار و ۹۰۰ در اختیارم قرار دهد اما تخم‌مرغ که به دستم نرسید هیچ! شنیده می‌شود این فرد فرار کرده است.
 باید اسم این اقدام را کلاهبرداری تخم‌مرغی گذاشت و نمی‌دانیم چه کسی پاسخگوی مباشرین است که اعتماد کردند و پول و سرمایه خود را در اختیار این فرد قرار داده‌اند.
 بازار کهگیلویه و بویراحمد گُل بود و با این اتفاق به سبزه هم آراسته شد، امیدواریم ابعاد این موضوع روشن شود و دستگاه‌های متولی بازار از جمله سازمان صمت ضمن پاسخگویی، به فکر حمایت از مالباختگان باشد.


کد مطلب: 430330

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430330/امین-مدیران-کل-کلاهبردار-آب-درآمد-بازار-کهگیلویه-بویراحمد-گل-سبزه-هم-آراسته

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1