کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد:

خادمی و حسینی موفق‌تر عمل کردند / به استانداران کهگیلویه و بویراحمد نمره 13 می‌دهم / گیر استان کجاست؟

13 بهمن 1399 ساعت 21:17

فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر من آقای حسینی و خادمی در بین سایر استانداران کهگیلویه و بویراحمد موفق‌تر عمل کردند.


فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر من آقای حسینی و خادمی در بین سایر استانداران کهگیلویه و بویراحمد موفق‌تر عمل کردند.
 علی محمد دانشی در پاسخ به سئوال کبنانیوز مبنی بر اینکه چرا شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد نیستم، اظهار داشت: اختلافات موجود و بی اساس در استان کهگیلویه و بویراحمد، عدم هماهنگی بین نمایندگان مجلس در ادوار مختلف، عدم انسجام بین مسئولان استان و عدم ثبات مدیریت علت این کار است.
وی افزود: «ما هنوز یک برنامه جامع تدوین شده برای 20 سال آینده استان کهگیلویه و بویراحمد بر مبنای کار کارشناسی، فراروی مسئولان استان نداریم.»
این فعال سیاسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به علت بی ثباتی و تغییر استانداران کهگیلویه و بویراحمد و نبود برنامه توسعه، استان ما به شکل روزمرگی اداره می‌شود.
وی گفت: بنده مشکلات استان را در این می‌بینم.
دانشی گفت: نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد نباید منطقه نگر باشند و کلان نگر باشند و استان را به عنوان انسجام استانی و استان متحد و یکپارچه ببیند. باید بدانند؛ در کهگیلویه، گچساران و بویراحمد و دنا چه ظرفیتی وجود دارد. از دانشگاهیان، نیروهای توانمند و خبره استفاده ود و برنامه 30 ساله بر اساس کار کارشناسی تدوین شود.
وی افزود: باید همه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد یک صدا شوند. دانشگاهیان، فرهیختگان، نمایندگان و مردم باید این را فرهنگ سازی کنند.

    

فعال سیاسی اصولگرا گفت: بخش مهمی از استان کهگیلویه و بویراحمد و وقت مدیران ما صرف تخریب و خودزنی می‌شود. بنده گیر استان را در این چیزها می‌بینم.
دانشی تاکید کرد: باید یک صدا وجود داشته باشد و از همه ظرفیت‌ها، روحانیون، دانشگاهیان استفاده شود و بر اساس برنامه حرکت کنیم و حمایت همه جانبه داشته باشیم
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد معادن، نفت، گیاهان دارویی، طبیعت و آب و نیروهای انسانی توانمندی دارد. اما در بخش مدیریت و هماهنگی ضعیف عمل کرده‌ایم.
او اضافه کرد: استانداران کهگیلویه و بویراحمد چه اصولگرا و اصلاح طلب نمره ایده آل نگرفته‌اند و استانداری با نمره سطح عالی نداشتیم.
وی در پاسخ به سئوال کبنا، گفت: اگر بخواهم نمره‌ای به استانداران کهگیلویه و بویراحمد بدهم با تک ماده نمره 13 می‌دهم.
 این فعال سیاسی اصولگرا گفت: از نظر من آقای سید مسعود حسینی و سید موسی خادمی موفق‌تر عمل کردند.
 


کد مطلب: 430304

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430304/خادمی-حسینی-موفق-تر-عمل-کردند-استانداران-کهگیلویه-بویراحمد-نمره-13-می-دهم-گیر-استان-کجاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1