تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۴۳۰۲۴۳
کبنا گزارش می‌دهد

نشست فرمانداران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ آخرین توصیه‌های کلانتری

۳
۱
نشست فرمانداران با استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ آخرین توصیه‌های کلانتری
کبنا ؛نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با معاون سیاسی و فرمانداران این استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (شنبه 11 بهمن ماه 99) نشست فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با استاندار این استان برگزار شد.
حسبن کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرمانداران تعاملی خاضعانه و صادقانه با مردم داشته باشند و در این ایام فرصت را غنمیت بشمارند و خدمات نظام را برای مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی تبیین کنند.
وی افزود: باید خدمات نظام را به مردم بگوئیم و مشکلات مردم را به مسئولان بالاتر گوشزد کنیم.
کلانتری گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به خدمات ویژه دارد و دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به این استان داشته است.
وی تاکید کرد: دهه فجر فرصت بیان خدمات نظام در مقابل فداکاری مردم است که برای حاکمیت اسلام ناب محمدی مردم هزینه داده‌اند. مردم با تمام وجود پای نظام ایستاده‌اند و نظام و دولت باید خدماتش را برای این مردم تبیین کنند.
 حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو موفق‌ترین استان‌ها در بحث کنترل بیماری کرونا بود. از ابتدا شیوع کرونا 117 جلسه با 1500 مصوبه در استان تشکیل دادیم. اگر الان این استان وضعیت خوبی نسبت به سایر استان‌های دیگری دارد، به خاطر تلاش همه بوده است.
وی گفت: الان در وضعیت خطرناکی قرار داریم. و باید بیش از گذشته رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های کرونا را مدنظر قرار دهیم. پاشنه آشیل ما برگزاری مراسم‌های عزا و جشن عروسی است که باید با متخلفین برخورد جدی صورت بگیرد.
وی در ادامه از رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد که برای آگاهی مردم تلاش کرده‌اند، قدردانی کرد.
کلانتری گفت: ما خواهان اعمال محدودیت‌ها نیستیم، اما وقتی که اصول بهداشتی و پروتکل‌ها رعایت نشود، و بازگشت موج جدید کرونا مجبور به اعمال محدودیت‌ها هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوارم با تلاش مردم این بیمالری برای همیشه ریشه کن شود و این ایام دهه فجر کام مردم شیرین باشد.
وی گفت: 22 بهمن مهمترین رویداد تاریخی انقلاب اسلامی ایران است که به دلیل جلوگیری از کرونا برگزار نمی‌شود. برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) توسط مقام معظم رهبری باید الگویی باشد، برای همه.
کلانتری در پایان تاکید کرد: باید خدمات نظام برای مردم تبیین شود. یک سال با کرونا مبارزه کرده‌ایم. اما کار هنوز پایان نیافته است. مراقبت بسیار جدی لازم داریم. امیدوارم پایان کرونا را در استان و کشورمان جشن بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که استانداری داریم که وضعیت استانش رو درک میکنه،امیدوارم یکم هم به فکر حقوق راننده های استیجاری شبکه بهداشت دهدشت داشته باشید،که توی این وضعیت کرونا خیلیهاشون توی همین شبکه بهداشت خودشون و خانوادهاشون رو مبتلا کردند ولی هیچ کس بفکر حقوقشون نیست،
Iran, Islamic Republic of
شما رابه خدا . تحویل مردم بدید.
Iran, Islamic Republic of
آقای کلانتری.آقای جمالی شاه مهره جمالی است .اسب تاخت و تاز جمالی هستید
(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

(تصاویر ) حضور در مرقد مطهر امام راحل و گلزار شهدای بهشت زهرا

همزمان با آغاز ایام‌الله دهه‌فجر و در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب ...
تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
1