کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

چرا «کریمی نژاد» مدیر بنیاد مسکن را به شورای اداری کهگیلویه راه نداد؟

10 بهمن 1399 ساعت 13:39

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: همه مدیران موظف هستند سفر مدیر کل خود به شهرستان را از دو روز یا یک روز قبل به فرمانداری اطلاع دهند،در غیر این صورت با هیچ مدیر کلی که بدون اجازه فرمانداری به شهرستان بیاید همکاری نمی کنیم.


به گزارش کبنا از دهدشت، دارا کریمی‌نژاد سرپرست فرمانداری کهگیلویه در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه که روز (سه شنبه 7 بهمن ماه 99) در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با دیدن تأخیر مدیران اظهار داشت: این  تاخیرها عین بی اخلاقی است، وقتی خودمان برای نظم اهمیتی قائل نیستیم از دیگران چه انتظاری داریم.
متقی، مدیر بنیاد مسکن کهگیلویه که هم با تأخیر آمده بود، فرماندار او را زیر نظر داشت و با جدیت بیشتری ۲ بار گفت مدیرانی که تا این لحظه نیامدند دیگر اصلاً نمیخواد بیایند که متقی نه نشسته برگشت.
اما بعد از رفتن متقی، مدیران دیگری هم بودند که با تأخیر آمدند و روی صندلی سالن لم دادند، چرا که بی نظمی و تأخیر عادت مألوف مدیران کهگیلویه است.!
دادستان کهگیلویه  وقتی متوجه این تبعیض شد به آن واکنش نشان داد  و گفت: بعد از اینکه به متقی اجازه حضور ندادید، مدیران دیگری بودند که آمدند و تذکر ندادید.
در ادامه کریمی نژاد گفت: همه مدیران موظف هستند سفر مدیر کل خود به شهرستان را از دو روز یا یک روز قبل به فرمانداری اطلاع دهند.
دارا کریمی‌نژاد سرپرست فرمانداری کهگیلویه با اشاره به سفر مدیرکل بنیاد مسکن به شهرستان که از سوی مدیر شهرستان دیر اطلاع داده شد، گفت: اگر مدیر کلی بدون اجازه فرمانداری و بخشداری در شهرستان حاضر شود هیچ همکاری با وی نمی‌کنیم.
وی گفت: درست، روز سفر مدیرکل بنیاد مسکن به شهرستان با من تماس گرفته شد که یاسوج بودم، و متقی را هم به همین دلیل که سفر مدیر کل خود به شهرستان را از روز قبل به فرمانداری اطلاع نداد، به جلسه راه ندادم.


کد مطلب: 430196

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430196/چرا-کریمی-نژاد-مدیر-بنیاد-مسکن-شورای-اداری-کهگیلویه-راه-نداد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1