تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۴۳۰۱۶۵
هشدار رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه؛

احتمال فروپاشی نظام سلامت کهگیلویه در پیک بعدی کرونا

۱
احتمال فروپاشی نظام سلامت کهگیلویه در پیک بعدی کرونا
کبنا ؛رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: به تجربه دریافتیم که بازگشایی‌هایی که بی ضابطه بودند، مراسمات عروسی‌ها، عزاداری‌ها، بانک‌ها، ادارات، مراکز درمانی، صف‌های طولانی توزیع کالا و خدمات در ادارات یا کسبه و.... مهم‌ترین کانون شیوع کرونا هستند.
به گزارش کبنا، محمدطاهر طیب زادگان در جمع مسئولان ارشد کهگیلویه، اظهار داشت: برای برخورد با متخلفان مصوبات و قوانین مشخص کردیم که اجرا می‌شوند  ولی گاها می‌بینیم در اجرای مصوبات مشکل داریم.
وی با بیان اینکه قابل پذیرش نیست  بعد از یکسال بخواهیم بگوییم وظیفه فلان نهاد چیست  تصریح کرد: هر کسی بر اساس مصوبات می‌تواند وظیفه خود را درباره کرونا بداند، انتظار می‌رود به مصوبات عمل کنیم و هر کاری از دستمان بر می‌آید برای کنترل بیماری  انجام دهیم.
این مسول در ادامه به روزهای سیاه کرونایی شهرستان (پاییز) اشاره و گفت: باشرایطی که در حال حاضر درسطح شهرستان وجود دارد، بی توجهی‌ها به پروتکل‌ها و کاهش شدید استفاده از ماسک پیک بعدی کرونا در اواخر بهمن ماه و اسفند  جدی و حتمی به نظر می‌رسد.
وی افزود: هشدار می‌دهیم  و شفاف می گوییم تاب آوری نظام سلامت شهرستان در برابر پیک بعدی کرونا قابل پیش بینی نیست، اگر پیک بعدی بیماری به شدت پاییز باشد، احتمال فروپاشی نظام سلامت خیلی جدی هست.
طیب زادگان در پایان مطرح کرد: انتظار می‌رود هماهنگی برون بخشی از طرف سایر ادارات با ستاد کرونا به خصوص در بخش‌ها جدی باشد، بدون هماهنگی ستاد اقدام خاصی صورت نگیرد.
برای اجرای طرح سلیمانی شهید سلیمانی ادارات با بسیج و سپاه همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1