تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۳۰۱۶۴
بازدید بازرسان سازمان صمت استان از شهر چیتاب و حومه؛

باقری‌نیا: هر روز در کنار اصناف هستیم!

۱
باقری‌نیا: هر روز در کنار اصناف هستیم!
کبنا ؛بازرسان سازمان صمت استان در قالب ۴ تیم نظارتی ویژه بصورت نامحسوس به قسمتی از بازار اصناف بخش کبگیان بازدید و بازرسی به عمل آوردند.
به گزارش کِبنـا از چیتاب، معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه بازدید از بازار این بخش گفت: طی هماهنگی که با بخشدار و امام جمعه محترم بخش کبگیان صورت گرفت تیمهای نظارتی ویژه‌ای بصورت کاملاً نامحسوس از کلیه واحدهای صنفی شهرچیتاب مرکزبخش و روستای نقاره‌خانه از توابع چیتاب بازرسی نمودند و کلیه مغازه‌ها را رصد کردند.
ین مسئول افزود: اصناف دیگر ما را بصورت پلاک دولتی نخواهند دید و بدانید که به حول قوه الهی هر لحظه در کنارتان هستیم.
باقری‌نیا با اشاره به نداشتن بخش کبگیان از نماینده اتاق اصناف جهت رصد صنوف بخش افزود: چیتاب در گذشته نماینده اتاق اصناف بسیار قدرتمندی داشت که باتلاش و کوشش خود تمام مغازه‌های بخش را در آنی رصد می کرد امامتاسفانه بعلت عدم دریافت حق و حقوق و بیمه بطور کلی دربایکوت قرارگرفت.
وی از مدیر اتاق اصناف استان درخواست استقرار نماینده اصناف در این را بخش داشت و گفت: همکاران من طی عملیات بازرسی و نظارت در شهر چیتاب و روستای نقاره خانه تعداد ۱۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۵۴ میلیون ریال برای واحدهای متخلف تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.
باقری فرد تصریح کرد: همه کالاها در هر مغازه و فروشگاهی باید قیمت‌گذاری شده باشد در غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
این مسئول افزود: این بازسی و نظارت ها همچنان در تمام نقاط استان استمرار خواهند داشت و امیدواریم بتوانیم با اجرای طرح نظارتی ویژه، گام‌های موثری در جهت اعتلای رعایت حقوق مصرف کنندگان برداریم.
ایشان در پایان از همشهریان گرامی درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات صنفی از قبیل گران‌فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و… مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.
بخشدار کبگیان هم باتشکر از حضور بازرسان در بخش گفت: با صحه بر زحمات بی بدیل عزیزان سازمان صمت استان، انشالله درصدد استقرار نماینده قبلی اتاق اصناف دربخش هستیم که واقعا نیاز مردم بخش هست و سعی می شود نماینده قدرتمند قبلی در بخش مستقر شود.

---------------------
پایان خبر اسماعیل رسامـ..
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

تغییر شاکله بودجه را نمی‌پذیریم

در سال‌های اخیر درآمدهای ارزی دولت به‌واسطه محدودیت‌های تحریم و همچنین شیوع کرونا افت ...
بازی مجلس با «معیشت» مردم

بازی مجلس با «معیشت» مردم

«معیشت مردم»؛ این اسم رمز اختلافات این روزهای پاستور و بهارستان بر سر لایحه بودجه 1400 ...
(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

(ویدئو) عنابستانی از مردم و سرباز راهور عذرخواهی کرد

نماینده سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئوی دو دقیقه‌ای از سربازی که مانع ورود بدون مجوز ...
1