کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه بازنشسته و حضور او در فرمانداری غیرقانونی است؟ / سازمان بازرسی ورود کند!

8 بهمن 1399 ساعت 0:53

آیا فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه غیرقانونی در منصب فرمانداری حضور دارد؟


آیا فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه غیرقانونی در منصب فرمانداری حضور دارد؟
به گزارش کبنا، اطلاعات رسیده به پایگاه خبری کبنانیوز می‌گوید: دارا کریمی‌نژاد فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه 36 سال خدمت کرده و طبق قانون او بازنشسته است.
بنا بر این گزارش و برپایه اطلاعات رسیده، طبق قانون کریمی‌نژاد بازنشسته است. کریمی‌نژاد اگر قصد خدمت دارد، طبق قانون و بخشنامه‌های جدید باید در آموزش و پرورش باشد و آنهم تا پایان اسفند، می‌تواند، فقط آموزشی کار کند. در غیر اینصورت باید بازنشسته شود.
بنابر این، حضور دارا کریمی‌نژاد در وزارت کشور خلاف قانون است و او نمی‌تواند فرماندار باشد. لازم است که سازمان بازرسی کهگیلویه و بویراحمد به منظور اجرای درست قانون و جلوگیری از هر گونه تخلف به این موضوع ورود کند.
مسئولان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این باره برای مردم شفاف سازی کنند که آیا واقعاً کریمی‌نژاد بازنشسته است یا خیر؟ آیا حکم مأموریت او از سوی آموزش و پرورش تمدید شده است؟ کریمی‌نژاد بر اساس کدام مستندات قانونی از وزارت کشور حقوق دریافت می‌کند؟
دارا کریمی‌نژاد ( 2 بهمن ماه 99 ) با حضور احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان فرماندار جدید کهگیلویه معارفه شد. [برای مشاهده خبر معارفه فرماندار جدید کهگیلویه کلیک کنید.]

     


کد مطلب: 430114

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430114/فرماندار-جدید-شهرستان-کهگیلویه-بازنشسته-حضور-او-فرمانداری-غیرقانونی-سازمان-بازرسی-ورود-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1