کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

اهدای سه میلیارد ریال کتاب به کهگیلویه و بویراحمد

6 بهمن 1399 ساعت 15:28

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارشاد از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد ریال کتاب به این استان اهدا کرده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت ارشاد از ابتدای امسال تاکنون سه میلیارد ریال کتاب به این استان اهدا کرده است.  
به گزارش کبنانیوز، محمدعلی پیرسبزی روز دوشنبه (6 دی ماه) اظهار داشت: عناوین و موضوع های این کتاب ها شامل مذهبی، اجتماعی، گویش ها، فرهنگی، داستانی، دانشگاهی، علمی و پژوهشی بوده است. 
وی افزود: این کتاب ها در اختیار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، انجمن های فرهنگی و هنری، کانون های فرهنگی، هنری مساجد، دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها، دانشجویان، طلاب، روحانیان، حوزه های علمیه و مدارس کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است. 
پیرسبزی بیان کرد: کتاب یکی از مؤثرترین مؤلفه ها در ارتقای روزافزون سطح آگاهی مردم بوده و بر همین اساس نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سالانه با اهدای کتاب به استان ها توجه ویژه ای در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در کشور دارد. 
وی عنوان کرد: سهمیه کتاب در طول سال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای تمامی شهرستان های این استان به تناسب جمعیت و دیگر شاخص های فرهنگی اختصاص می یابد. 
 


کد مطلب: 430063

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430063/اهدای-سه-میلیارد-ریال-کتاب-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1