کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

آمار کرونا در ایران و جهان تا ۶ بهمن

6 بهمن 1399 ساعت 14:19

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۶ بهمن) به مرز ۱۰۰ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و ۱۳۹ هزار نفر فراتر رفت. همچنین سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۶هزار و ۳۰۹ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.


تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۶ بهمن) به مرز ۱۰۰ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و ۱۳۹ هزار نفر فراتر رفت. همچنین سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی ۶هزار و ۳۰۹ بیمار جدید کووید-۱۹ در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۶ بهمن ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۳۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۸۱ نفر از آنها بستری شدند.
وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.
لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۷ هزار و ۴۸۱ نفر رسید.
به گفته وی، خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
لاری ادامه داد: ۴۰۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۸ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۱۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
وی گفت: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

فوت ۱۳۱۸ نفر بر اثر کرونا در لرستان

آمار کرونا در جهان تا ۶ بهمن
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح دوشنبه (۶ بهمن) به مرز ۱۰۰ میلیون نفر نزدیک شد و تعداد قربانیان این ویروس نیز از دو میلیون و ۱۳۹ هزار نفر فراتر رفت. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده شانزدهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان در مورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.



 


کد مطلب: 430055

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430055/آمار-کرونا-ایران-جهان-۶-بهمن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1