کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد

واکنش عضو شورای اسلامی شهر یاسوج به عزل فرماندار گچساران؛ اخلاق رعایت نشد

5 بهمن 1399 ساعت 17:13

جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج عصر امروز به ریاست محمد رحیم دهراب پور و با حضور اعضای این شورا در محل شورای شهر یاسوج برگزار شد.


جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج عصر امروز به ریاست محمد رحیم دهراب پور و با حضور اعضای این شورا در محل شورای شهر یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز ( یکشنبه 5 بهمن ماه 99) جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج به ریاست محمد رحیم دهراب پور و با حضور اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
 بنا بر این گزارش، در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج پیرامون موضوعات مختلف از جمله عوارض گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.
مسعود خوبانی سخنگوی شورای اسلامی شهر یاسوج در این جلسه دهه فجر را گرامی داشت، و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهید گلگون کف است که بنده این ایام را به همه آزادگان جهان تبریک می‌گوئیم. رعایت اخلاق و گسترش دین اسلام از اهداف انقلابی اسلامی بود.
وی در ادامه به عزل فرماندار گچساران گریزی زد و اظهار داشت: این روزها در استانداری کهگیلویه و بویراحمد عزل و نصب‌های صورت گرفت که اخلاق در آن رعایت نشده است.
خوبانی تاکید کرد: آقای خوان‌پایه سال‌ها خدمت کرده و خانواده معظم شهدا است، را با بی‌احترامی تغییر دادند و اخلاق را رعایت نکردند. شایسته بود که به شیوه دیگری عمل می‌شد. 
این عضو شورا گفت: این بی حرمتی به اشخاص است و ما از همین جا به مجموعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه تذکر می‌دهیم.
وی همچنین از عدم برگزاری جلسات شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد گلایه کرد.
وی در ادامه به عدم ارسال دفترچه عوارض  از طرف شهرداری به شورای شهر در فرجه قانونی گلایه کرد و گفت: شهرداری در ارسال دفترچه عوارض در فرجه قانونی تخلف محسوب می‍‌شود و شهردار باید در این مورد جوابگو باشد.
وی در ادامه از سهل انگاری مجموعه استانداری در باره عملکرد شهرداری یاسوج گلایه کرد و گفت: متاسفانه دولت با برخورد خود باعث شده که جایگاه و شأن شورای اسلامی شهر تنزل پیدا کند، چرا استانداری در موضوع اخذ عوارض گزاف ۳۰۰ تا ۴۰۰ درصدی از مردم و شهروندان ورود پیدا نمی‌کند.


کد مطلب: 430025

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430025/واکنش-عضو-شورای-اسلامی-شهر-یاسوج-عزل-فرماندار-گچساران-اخلاق-رعایت-نشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1