کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

گشت مشترک تعزیرات حکومتی و صنعت معدن از بخش سرآسیاب یوسفی

5 بهمن 1399 ساعت 11:00

 صبح امروز  گشت‌های مشترک از بخش سرآسیاب یوسفی با حضور رئیس صعنت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی و رئیس اداره اتاق انصاف و مأمورین بازرسی انجام گرفت.


 صبح امروز  گشت‌های مشترک از بخش سرآسیاب یوسفی با حضور رئیس صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی و رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی و رئیس اداره اتاق انصاف و مأمورین بازرسی انجام گرفت.
 ارسلان عباسی رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی  در این بازدید در بخش سرآسیاب یوسفی اظهار داشت: ادامه گشت‌های مشترک این بار در بخش سراسیاب باحضوررییس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمیی ومامورین بازرسی اتاق اصناف واداره صمت انجام گردید. 
 عباسی تصریح کرد: در این مأموریت ازکلیه واحدهای صنفی وواحدهای خبازی بخش مربوطه بازرسی ونظارت بعمل امدوعلاوه برتذکرات لازم بیش از ۱۰ موردفرم گزارش تخلف که عمدتاگرانفروشی بود برای متخلفین تشکیل گردید
 عباسی تصریح کرد: متخلفین بدون درنظرگرفتن نرخ‌های مصوب وقیمت های حک شده برروی کالاخودسرانه وبه بهانه‌های غیرقانونی کالاها را بالاتر از نرخ مصوب و عرفی فروش می‌کنند. حتی از ارایه فاکتور قانونی خودداری می‌کردند.
 رییس تعزیرات حکومتی اظهار داشت که بازرسی ورصدبازارمحدودبه شهرلیکک نبوده ودربخش ها وروستا هاباحساسیت بیشترپیگیری خواهد شد.
 عباسی در پایان گفت: و در دور ترین نقطه اگراجحافی درحق مصرف کنندگان صورت پذیرد تعزیرات حکومتی در راستای تحقق اهداف قانونی و حاکمیتی خود با متخلفین برخورد قاطع قانونی کرده و متخلفین عرصه بازار بدانند که از شعاع ذره بین تعزیرات حکومتی در امان نمی‌باشند.

    
 محمد درخشان رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان بهمئی هم در این بازدید افزود: در بازدید از واحدهای صنفی بخش سرآسیاب صورت گرفت تشکیل ۱۱ فقره پرونده تخلف برای واحدهای متخلف
 درخشان رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بهمئی اظهار داشت، روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۴ گشت مشترکی باحضور ریاست تعزیرات حکومتی و نماینده اتاق اصناف از واحدهای صنفی بخش سرآسیاب یوسفی انجام گرفت که برای ۱۱ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده و به تعزیرات معرفی گردیدند.
 وی اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و التهابات به وجود آمده دربازار، این گشتها همچنان ادامه خواهد داشت و برای دفاع از حقوق مصرف کنندگان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و متخلفین از چنگال قانون در امان نخواهند ماند.

  
  

  


کد مطلب: 430008

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/430008/گشت-مشترک-تعزیرات-حکومتی-صنعت-معدن-بخش-سرآسیاب-یوسفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1