تاریخ انتشار
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۴۲۹۹۷۸
کبنا گزارش می دهد

ارتباط مخابراتی 17 روستای لوداب قطع است / گلایه مردم

۲
ارتباط مخابراتی 17 روستای لوداب قطع است / گلایه مردم
کبنا ؛به دلیل سرقت، ترانس برق دکل مخابراتی همراه اول توسط افراد ناشناس قریب به هفت روز است که روستای گلال و 16 روستای اطراف این روستا که تحت پوشش این دکل مخاراتی بودند از نعمت آنتن دهی تلفن همراه محروم هستند.

   
 
   
به گزارش کبنا از لوداب، حسن صانعی زاده دهیار روستای آبچندار گلال، با ارسال گزارشی عنوان کرد؛ در تاریخ 28 دی ماه 1399 ترانس برق دکل مخابراتی همراه اول روستای گلال، به همراه پایه ترانس و کابل فشار قوی سه فاز توسط سارقین ناشناس به سرقت رفته است.
صانعی زاده افزود: روستای گلال و 16 روستاهای اطراف این روستا از توابع دهستان چین، بخش لوداب سیگنال آنتن دهی تلفن همراه خود را از این دکل مخابراتی دریافت می‌کردند. که متاسفانه با سرقت ترانس آن توسط سارقین، ارتباط تلفنی در این ناحیه به کلی مختل شده و علی رغم گزارش به موقع این سرقت به مراجع مربوطه جهت پیگیری، اما قریب به یک هفته است. که مردم این 16 روستا از آنتن دهی تلفن همراه محروم مانده‌اند، و هنوز هیچ اقدامی در جهت راه اندازی مجدد این دکل مخابراتی صورت نگرفته است.
دهیار آبچندار سفلی گلال بیان کرد: با توجه به  وضعیت نامناسب ارتباطی و برف گیر بودن راه‌های این روستاها تنها راه ارتباط آنها در شرایط بحرانی ارتباط تلفنی است. لذا از مسئولین محترم تقاضا داریم مشکل این 16 روستا را در اولین فرصت مرتفع سارند.
----------------------------------
خبرنگار: محمد امین سجادی مقدم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی رئیس جمهوری چند؟

صندلی رئیس جمهوری چند؟

مردم در انتخابات‌های اخیر به هر چیزی نه گفتند، نه تنها پس زده نشد بلکه به کانون‌های قدرت ...
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب پس از خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید پوستری با عنوان ...
فایل های مرتبط
1