تاریخ انتشار
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۲۹
کد مطلب : ۴۲۹۹۴۲
سرمربی تیم فولاد یاسوج در گفت‌وگو با کبنا:

نماینده کهگیلویه و بویراحمد برق شیراز را خاموش کرد / مددطلبی جوانان از استاندار / پیام تشکر علوی

۲
۰
نماینده کهگیلویه و بویراحمد برق شیراز را خاموش کرد / مددطلبی جوانان از استاندار / پیام تشکر علوی
کبنا ؛تیم فولاد یاسوج نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ امیدهای کشور در مقابل تیم صاحب نام برق شیراز به برتری 2 بر صفر رسید.
به گزارش کبنا، مسابقه دو تیم فوتبال فولاد یاسوج و برق شیراز از سری مسابقات لیگ یک امیدهای کشور در ورزشگاه اختصاصی برق شیراز برگزار شد که تیم فوتبال فولاد یاسوج با گل‌های علی سورانی به برتری 2 بر صفر رسید.
 سید محمد موسوی‌اطهر، سرمربی تیم فولاد یاسوج با بیان اینکه فوتبالیست‌های کهگیلویه و بویراحمد با ناچیزترین تجهیزات و امکانات در مقابل یک تیم صاحب نام و با سابقه به برتری رسیدند، اظهار داشت: یاسوج استعدادهای خیلی خوبی در رشته ورزشی فوتبال دارد که اگر آنها مورد حمایت قرار بگیرند، یقیناً در میادین بزرگتر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
موسوی در ادامه گفت: این انتظار می‌رود، مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به کمک تیم ورزشی فولاد یاسوج بیایند، چرا که این تیم، تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در لیگ کشوری است.

 

وی افزود: بازیکنان ما با دست خالی و با هزینه شخصی خود پا به این رقابت‌ها می‌گذارند.
سرمربی تیم فولاد یاسوج تاکید کرد: از استاندار متعهد و مؤمن استان کهگیلویه و بویراحمد که نشان داده، همواره مدافع جوانان به ویژه ورزشکاران است، می‌خواهیم، ضمن اینکه از این تیم کشوری بازدیدی داشته باشند، با رهنمودهای خودشان پشتیبان معنوی این بازیکنان شوند.
به گزارش کبنا، سید محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در طی تماس تلفنی با سرمربی تیم فولاد یاسوج ضمن خسته نباشید و تبریک پیروزی مقابل تیم قدرتمند برق شیراز، اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از ورزشکاران به جد حمایت خواهد کرد.
علوی همچنین قول داده که کمک‌هایی را به این تیم فوتبال که در لیگ امیدهای کشور حضور دارد و نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به شمار می‌رود، داشته باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
سلام
نمی دون چرا هنوز مدیر هست .ایشان در انتخابات ریاست جمهوری مخفیانه از رئیسی حمایت می کرد و الان مدیر کل دولت دیگری هست ..
Iran, Islamic Republic of
واقعا این علوی ورزش را در استان فلج کرده و داره به ریش مردم این استان هم میخنده باید هر چه زودتر بیرونش کنند
رخوت سیاسی

رخوت سیاسی

رخوت موجود ممکن است در ایام انتخابات جای خود را به یک رونق برای یک جریان سیاسی یا یکی ...
عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

عکس| سایت رهبر انقلاب: انتقام از ترامپ حتمی است

پایگاه اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب پس از خروج دونالد ترامپ از کاخ سفید پوستری با عنوان ...
پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
1