کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به منظور بررسی مشکلات ارتباطی کهگیلویه بزرگ؛

دیدار «موحد» با وزیر ارتباطات و فناوری

30 دی 1399 ساعت 17:39

سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد.


سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد.
 به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ سید محمد موحد در این دیدار بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات وزیر در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات بسیاری از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به شبکه نسل 3 و 4 تلفن همراه بی بهره هستند و از نظر شاخص شکاف دیجیتالی این استان در جایگاه و در وضعیت نامناسب می‌باشد.
 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش اساتید، معلمین، دانش آموزان و دانشجویان به فضای اینترنت انتظار می‌رود حضرتعالی با نگاه ویژه به این استان توجه بفرمایند.
 موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمئی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر می‌تواند موجبات بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستاهای متعدد این شهرستانها را فراهم نماید، انتطار می‌رود با اجرای هرچه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته بحق مردم شریف ما محقق شود.
 نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: تعدادی از روستای های 20 خانوار هنوز از اینترنت پایدار محروم هستند و نیاز مبرم به توسعه زیرساختی در این روستاها می‌باشد.
 موحد گفت: در مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، طرحی، طراحی شده که ان شاء الله و پیگیری‌ها مداوم،  مسیر فیبر نوری سراسری از مسیر یاسوج فیروز آباد نقاره خانه و به چیتاب و از آنجا به مارگون و لوداب و گردنگاه و در نهایت قلعه دختر و  لنده  و به دهدشت وصل می‌گردد که می‌تواند علاوه بر تأمین ارتباط پایدار و زیر ساخت قوی جهت شهرهای این مسیر ارتباط کلیه روستاهای این منطقه را تأمین نماید، طول این مسیر با مسیرهای اصلی و فرعی 324 کیلومتر می‌باشد که از حضرتعالی درخواست دارم از محل اعتبارات USO تأمین گردد.
 سید محمد موحد تصریح کرد: از شما تقاضا دارم در فرصت مناسب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنید تا عمق محرومیت را مشاهده کنید و ان شاء الله سفر شما باعث خیر و برکت شود.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار با تشکر از پیگیری‌ها سید محمد موحد، تاکید کرد: ارتباط پایدار حق مسلم همه مردم در تمامی نقاط است.
 وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود راه خواهیم کرد که مشکلات بیان شده را حل کرده و گامی مثبت برداریم.
 محمد جواد آذری جهرمی با تصریح کرد: ان شاءالله در اسرع وقت سفر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد تا بخوبی بتوانیم مشکلات آن استان از نزدیک بررسی و بر طرف شود.


کد مطلب: 429870

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429870/دیدار-موحد-وزیر-ارتباطات-فناوری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1