تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب : ۴۲۹۸۷۰
به منظور بررسی مشکلات ارتباطی کهگیلویه بزرگ؛

دیدار «موحد» با وزیر ارتباطات و فناوری

۲
۱
دیدار «موحد» با وزیر ارتباطات و فناوری
کبنا ؛سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد.
 به گزارش کبنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده؛ سید محمد موحد در این دیدار بیان داشت: ضمن تشکر از اقدامات وزیر در خصوص توسعه ارتباطات روستایی و دسترسی همگانی به خدمات دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات بسیاری از روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد از دسترسی به شبکه نسل 3 و 4 تلفن همراه بی بهره هستند و از نظر شاخص شکاف دیجیتالی این استان در جایگاه و در وضعیت نامناسب می‌باشد.
 نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده بیماری کرونا و نیاز بیش از پیش اساتید، معلمین، دانش آموزان و دانشجویان به فضای اینترنت انتظار می‌رود حضرتعالی با نگاه ویژه به این استان توجه بفرمایند.
 موحد بیان داشت: فیبر نوری مسیر لنده به بهمئی با توجه به ناپایداری ارتباطات در این مسیر می‌تواند موجبات بهبود ارتباطات مخابراتی و اینترنی منطقه و روستاهای متعدد این شهرستانها را فراهم نماید، انتطار می‌رود با اجرای هرچه سریعتر فاز دوم این پروژه خواسته بحق مردم شریف ما محقق شود.
 نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: تعدادی از روستای های 20 خانوار هنوز از اینترنت پایدار محروم هستند و نیاز مبرم به توسعه زیرساختی در این روستاها می‌باشد.
 موحد گفت: در مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد، طرحی، طراحی شده که ان شاء الله و پیگیری‌ها مداوم،  مسیر فیبر نوری سراسری از مسیر یاسوج فیروز آباد نقاره خانه و به چیتاب و از آنجا به مارگون و لوداب و گردنگاه و در نهایت قلعه دختر و  لنده  و به دهدشت وصل می‌گردد که می‌تواند علاوه بر تأمین ارتباط پایدار و زیر ساخت قوی جهت شهرهای این مسیر ارتباط کلیه روستاهای این منطقه را تأمین نماید، طول این مسیر با مسیرهای اصلی و فرعی 324 کیلومتر می‌باشد که از حضرتعالی درخواست دارم از محل اعتبارات USO تأمین گردد.
 سید محمد موحد تصریح کرد: از شما تقاضا دارم در فرصت مناسب به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کنید تا عمق محرومیت را مشاهده کنید و ان شاء الله سفر شما باعث خیر و برکت شود.
 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دیدار با تشکر از پیگیری‌ها سید محمد موحد، تاکید کرد: ارتباط پایدار حق مسلم همه مردم در تمامی نقاط است.
 وی تاکید کرد: تمامی تلاش خود راه خواهیم کرد که مشکلات بیان شده را حل کرده و گامی مثبت برداریم.
 محمد جواد آذری جهرمی با تصریح کرد: ان شاءالله در اسرع وقت سفر را در برنامه کاری خود قرار خواهیم داد تا بخوبی بتوانیم مشکلات آن استان از نزدیک بررسی و بر طرف شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت قطعا دیگه مشکل روغن و نوشابه در دهدشت حل میشه
متیل گو
Iran, Islamic Republic of
وزیر محترمی که به خاطر انتخابات یه تنه با حمایت از فضای پلشت مجاز را با پیام رسانهای خارجی و بی بند و باری مجازی در حال نابودی اینده فرزندان ایرانه. نماینده انقلابی به چه دلیل با ایشون دیدار داشته

وزیر سوخته
نماینده بازنده
روی اسب باخته شرط بندی نکن.
پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

پایان کابوس؛ آینده سیاسی ترامپ

جو بايدن روز چهارشنبه در نخستين سخنراني پس از به دست گرفتن قدرت، افزود: اين روز امريكا،...
احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

احضار آذری جهرمی وزیر ارتباطات به دادگاه

دادسرای تهران گفت: پرونده قضایی وزیر ارتباطات با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ...
دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

دایی و بازگویی ماجرای فرار از دست احمدی‌نژاد!

اسفندماه 97 در روزنامه شهروند گزارشی درباره ننشستن علی دایی کنار محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ...
1