تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۲۹۸۶۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

شمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

۰
شمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اکنون 106 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 33 بیمار کرونایی قطعی و 7 نفر از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌پناه افزود: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22739 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: از 532 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج که شامل تست‌های PCR و سریع می‌باشند حدود 20 درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های کهگیلویه، بویراحمد و گچساران و بقیه موارد در سایر شهرستان‌های استان بودند.
 دکتر یزدان پناه با اشاره به اینکه برای به نتیجه رسیدن یک واکسن مراحل متعدد و زمانبری لازم است، بیان کرد: بهترین راه درمان تا رسیدن به واکسن و یا داروی مؤثر، پیشگیری است و مردم تا زمان توزیع یک واکسن قطعی باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند و صبور باشند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: هر وقت تجمعات و مراسمات زیاد شوند باید در روزهای بعد شاهد افزایش مراجعات و در پی آن افزایش تعداد موارد مثبت، موارد بستری، موارد بستری در آی.سی.یو و افزایش مرگ و میرها باشیم. لذا لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات لازم می‌باشد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

صفحه توئیتری شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از پلیس اعلام کرد کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی ...
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
1