کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد؛

راهکار اساسی حل مشکلات جامعه استفاده از نخبگان است

30 دی 1399 ساعت 16:37

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده از ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف را راهکار اساسی حل مشکلات جامعه دانست.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در نشست هم‌اندیشی نخبگان و مستعدین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی بسترهای لازم را فراهم کنند تا مشارکت نخبگان در اداره امور جامعه تقویت شود. 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: زیربنای همه پیشرفت‌ها باور و فرهنگ است و نخبگان علمی و فکری باید سفیر افکار باشد و بتواند با رشد فکری خود موجبات رشد جامعه را فراهم نمایند.
 امام جمعه یاسوج گفت: خلاقیت دانشجو و استاد نخبه باید در خدمت مردم باشد نه در اختیار بیگانهِ ی نسبت به انسانیت، که مضموم و ناپسند است.
 وی خودباوری نخبگان در حرکت جامعه به سمت تعالی را مهم دانست و تاکید کرد: نکته مهم و اساسی در خصوص عموم مردم به خصوص جوانان تحصیل‌کرده این است که با روحیه خودباوری برای عبور از موانع تلاش کنند.
  در ابتدای این نشست که همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، رئیس بنیاد نخبگان استان  کهگیلویه و بویراحمد گفت: بنیاد ملی نخبگان ظرفیت‌های گسترده انسانی در تخصص‌های مختلف به شکل شبکه‌ای در کل کشور ایجاد کرده است و در حال خدمت در مسیر توسعه کشور است.
 اکوانی گفت: بنیاد نخبگان استان طرح‌هایی را که به دنبال حل مسائل اساسی جامعه باشد، حمایت می‌کند.
 رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد طرح‌های شهید احمدی روشن را مصداق این حمایت‌ها دانست و افزود: در قالب طرح شهید احمدی روشن هم‌اکنون بیش از 30 دانشجو و استاد در حال اجرای طرح‌های مساله محور هستند. 
در این جلسه نخبگان و مستعدین برتر دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف از جمله «توجه به توان‌مندی نخبگان در توسعه استان»، «توجه به شایسته‌سالاری» و «ضرورت پیوند دانشگاه و صنعت» بیان کردند.
 


کد مطلب: 429867

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429867/راهکار-اساسی-حل-مشکلات-جامعه-استفاده-نخبگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1