تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۴۱
کد مطلب : ۴۲۹۸۵۲

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

۰
آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد
کبنا ؛ دو روز مانده به آئین تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا، بخشی از محدوده ساختمان کنگره به دلیل آتش‌سوزی و احتمال تهدید امنیتی تعطیل شد.
 به گزارش کبنا، در حالیکه از هفته گذشته تا کنون بیش از ۲۵ هزار نیروی امنیتی و گارد ملی ارتش آمریکا برای حفاظت از مراسم تحلیف در واشنگتن دی سی به سر می‌برند، اما صبح دوشنبه در پی به پا خاستن دود سیاه در نزدیکی ساختمان کنگره، شرایط این محدوده را دستخوش تغییر کرد.
 برخی رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که آتش‌سوزی در یک محل نگهداری بی‌خانمان‌ها رخ داده است که مقامات امنیتی دستور تخلیه بخش غربی کنگره را صادر کردند.
   
 این آتش‌سوزی چند چهار راه دورتر از ساختمان کنگره است.
 خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از مقامات امنیتی اعلام کرد هیچ تهدیدی برای مردم وجود ندارد و اعتقاد بر این نیست که آتش سوزی تهدیدی برای مراسم تحلیف باشد.
 آتش‌نشانان منطقه کلمبیا هم وارد عمل شدند و آتش را خاموش کردند.
 آئین ادای سوگند جو بایدن به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا، ظهر چهارشنبه به وقت محلی برگزار می‌شود.
 
کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی تعطیل شد
     

شبکه تلویزیونی الحدث با پخش تصاویری از بلند شدن دود در نزدیک ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن و بسته شدن آن خبر داد.
صفحه توئیتری شبکه خبری بی‌بی‌سی نیز به نقل از پلیس اعلام کرد کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی خارجی تعطیل شد.
 خبرگزاری رویترز نیز به نقل از شاهدان عینی گزارش داد کنگره آمریکا در قرنطینه کامل قرار دارد و به دلیل تهدید علیه امنیت داخلی هیچ فردی اجازه ندارد به ساختمان کنگره آمریکا وارد و یا از آن خارج شود.
به گزارش شبکه تلویزیوین الجزیره، در پی وقوع آتش سوزی در نزدیک ساختمان کنگره آمریکا و به علت تهدید خارجی (خارج از ساختمان)، بخش غربی آن که محل آماده سازی برای برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن بود، تخلیه شد.
 از کارمندان و اعضای کنگره آمریکا خواسته شده در مکانی امن پناه بگیرند
خبرگزاری رویترز گزارش داد در حالیکه تحقیقات در مورد حادثه اتفاق افتاده در بیرون از ساختمان کنگره ادامه دارد، از همه اعضای کنگره آمریکا و کارمندان آن خواسته شده است در مکانی امن پناه بگیرند.
 اعلام بالاترین حالت فوق العاده در واشنگتن
به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، در پی وقوع آتش سوزی در نزدیک کنگره آمریکا، در خیابان‌های پایتخت بالاترین حالت آماده باش برقرار است.
   
 شرکت کنندگان برای مراسم تحلیف به داخل ساختمان کنگره منتقل شدند
خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان عینی گزارش داد همه شرکت کنندگان برای مراسم تحلیف نمایشی ریاست جمهوری آمریکا از بیرون کنگره به داخل ساختمان منتقل شدند.
  
 آتش نشانی واشنگتن: مهار آتش سوزی نزدیک کنگره
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، اداره آتش نشانی واشنگتن اعلام کرد آتش سوزی در نزدیک ساختمان کنگره مهار شد و این حادثه هیچ مصدومی نداشت. رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند آتش سوزی در چادر آوارگان رخ داد و هیچ مصدومی نداشت.
 منشاء آتش‌سوزی در نزدیکی کنگره چادر یک بی‌خانمان بود
به گزارش صفحه توئیتری شبکه خبری سی‌بی‌سی، اداره آتش‌نشانی واشنگتن اعلام کرد: بر اثر آتش‌سوزی در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن یک نفر مجروح شد، اما جان او در خطر نیست. فردی که در این حادثه دچار آسیب‌دیدگی شده یک بی‌خانمان است که در داخل چادر از (گاز) پروپان استفاده کرده است. احتمالاً علت وجود گزارش‌هایی مبنی بر انفجار نیز همین مورد بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

آتش‌سوزی بخشی از محدوده کنگره آمریکا را مسدود کرد

صفحه توئیتری شبکه خبری بی‌بی‌سی به نقل از پلیس اعلام کرد کنگره آمریکا به دلیل تهدید امنیتی ...
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
1