کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری دو کارمند بانک کهگیلویه و بویراحمد توسط دستگاه امنیتی به اتهام خرید و فروش ارز در بازار آزاد

27 دی 1399 ساعت 11:02

رئیس شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری کارمند بانکی در این استان توسط دستگاه امنیتی خبر داد و گفت: این کارمند اقدام به خرید و فروش ارز خارج از شبکه می‌کرد.


رئیس شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری کارمند بانکی در این استان توسط دستگاه امنیتی خبر داد و گفت: این کارمند اقدام به خرید و فروش ارز خارج از شبکه می‌کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد، رییس شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز، تعزیرات گفت: دو تن از کارمندان بانک که با انحراف مسیر ارز استان کهگیلویه و بویراحمد و به انگیزه کسب منافع فردی خود دست به اقدامی به ویژه خرید فروش ارز دولتی و فروش آن در بازار آزاد می‌نمودند که با اقدام به موقع دستگاه امنیتی دستگیر شدند و پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

     

رئیس شعبه پنجم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

وی افزود: پس از اخذ اظهارات و آخرین دفاعیات متهم و کفایت و تحقیقات لازم اتهام انتسابی به نامبرده محرز و مسجل تشخیص داده شد و متهم به مبلغ بیش از شش میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردیدند.
رئیس شعبه پنجم تعزیرات حکومتی یاسوج گفت: با توجه به اینکه ارز کشور به مثابه گردش خون در قالب واحدهای تولیدی به منظور ارائه خدمت به مردم شریف ایران نوعی ابراز مبارزه با دشمنان محسوب می‌شود و با هر شخصی یا اشخاصی که در مسیر غیر قانونی ارز را مورد استفاده قرار دهند با حدت و شدت برخورد خواهد شد وترحم به اینگونه افراد ظلم به جامعه است
پیراسته بیان داشت: پس از اخذ اظهارات و اخرین دفاعیات متهمین و کفایت تحقیقات لازم اتهام انتسابی به  نامبردگان محرز و مسجل تشخیص داده شد و هر کدام به مبلغ 000 /200/ 757 /6 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم گردیدند.
رئیس شعبه پنجم در ادامه گفت: دو تن از کارمندان بانک که با انحراف مسیر ارز استان و به انگیزه کسب منافع فردی خود دست به اقدامی به ویژه خرید ارز دولتی و فروش آن در بازار آزاد مینمودند با اقدام به موقع دستگاه امنیتی دستگیر شدند. 


کد مطلب: 429768

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429768/دستگیری-دو-کارمند-بانک-کهگیلویه-بویراحمد-توسط-دستگاه-امنیتی-اتهام-خرید-فروش-ارز-بازار-آزاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1