تاریخ انتشار
جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب : ۴۲۹۷۵۶
امام جمعه قلعه رئیسی:

میلیاردها تومان پول بیت‌المال در دره خواجه بر باد رفت؟ / کی باید پاسخگو باشد؟

۰
میلیاردها تومان پول بیت‌المال در دره خواجه بر باد رفت؟ / کی باید پاسخگو باشد؟
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: هر کارشناس و مدیرکلی پروژه پاتاوه تا قلعه رئیسی را تأیید کرد در حق مردم ظلم می‌کند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه 26 دی 99 با تسلیت ایام فاطمیه و دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: یکی از موارد تقوا نهی از منکر است و هر جا ظلم در حق خدای متعال و انبیاء الهی و اولیاء الهی و در حق دین و قرآن و امام و شهیدان و فرد و مسلمین و جامعه صورت گیرد منکر است.
 وی گفت: از باب نهی از منکر می‌گویم هر مهندسی و ناظری و مدیر پروژه‌ای و ذیحساب و حسابدار و مدیرکلی که زیرسازی و آسفالت جاده ارتباطی قلعه رئیسی به سمت کهگیلویه از پمپ بنزین تا روستای پاتاوه را تأیید کند و یا برای این وضعیت پول پرداخت کند در حق مردم چاروسا ظلم کرد و بیت المال مسلمین را تضییع کرده و همراهی، حمایت و سکوت در این جهت گناه است.
وی از بخشدار چاروسا خواست تا از اصحاب رسانه که چشم بینای استان هستند دعوت کنند تا نمونه‌هایی از تضییع بیت المال را در این منطقه محروم به تصویر بکشند تا وجدانهای خفته بیدار شوند.
 صلواتی با بیان اینکه در پروژه آبیاری اراضی دره خواجه و گراب آنچه ما حصل و نتیجه میلیاردها تومان است دل هر انسانی را به درد می‌آورد گفت: آنچه امروز می‌بینیم یک مصیبت بزرگ است و ای کاش بخشدار چاروسا برای این درد و مصیبتی که بر مردم منطقه چاروسا وارد شد بر نقطه بلندی از منطقه پرچم سیاه نصب می‌کرد.
    

وی گفت: در این پروژه میلیاردها تومان سرمایه و بیت المال مسلمین بر باد رفت و هیچ فایده‌ای برای مردم نداشت قرار بود هزارها هکتار از زمین‌های چاروسا با اجرای این طرح زیر آب بروند اما حتی یک روز هم آب به اراضی گراب و اطراف نرسید.
 صلواتی ادامه داد: با اجرای این طرح چاروسا تبدیل به قطب کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شد و مرکبات و گندم و جو و ذرت کهگیلویه بزرگ را تأمین می‌کرد و بسیاری از جوانان صاحب شغل می‌شدند و چاروسا رونق می‌گرفت اما متاسفانه امروز فقط تضییع بیت المال و بر باد رفتن سرمایه مسلمین را مشاهده می‌کنیم.
 رئیس شورای فرهنگ عمومی چاروسا خاطرنشان کرد: این حق مردم چاروساست که مسئولان مدعی مبارزه با تضییع بیت المال و مدعی احقاق حقوق عامه و ناظران و بازرسان کشوری و استان ورود کنند نقطه امید اینجاست که رئیس حوزه قضایی چاروسا قاضی جوان و انقلابی ورود کرده اما همگان باید او را حمایت کنند و بهترین کار مممکن این است که این طرح مجدداً احیا شود.
 امام جمعه قلعه رئیسی به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اشاره کرد و بیان کرد: درس ولایت مداری را باید از حضرت زهرا (س) یاد گرفت حضرت زهرا (س) در دفاع و حمایت از ولی زمان شهید شدند هم حضرت زهرا سلام الله علیها و هم ائمه هدی برای تحقق ولایت الله و نفی ولایت طاغوت مبارزه کردند و امروز رسالت ماست که برای تحقق اهداف این خاندان مطهر تلاش کنیم وراه آن اینست که افراد و جامعه ولی محور شوند.
    
صلواتی تصریح کرد: بدانیم دین داری بدون ولایت توهم شیطانی است ولایت مداری یعنی اینکه شخص وابستگی فکری و عملی به ولایت داشته باشد امر ولی را در امورات مختلف اعتقادی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی و اقتصادی بشناسد و با ولی همفکر و همسو و هم رأی و هم عقیده و هم عمل باشد و اهل ولایت را بشناسد و اهل ولایت را یاری کند.
 وی گفت: همه تلاش اهل بیت علیهم السلام این بود که یک جامعه‌ای با افرادی با این خصوصیات ایجاد شود و امروز ولی زمان از همه ما مطالبه می‌کنند که زمینه تشکیل دولت جوان و حزب اللهی فراهم شود و باید همه برای این جهاد وارد میدان شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1