تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۴۲۹۷۰۸
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

ورود کهگیلویه و بویراحمد به خیز جدید کووید 19 در بهمن و اسفند/عادی انگاری، پاشنه آشیل کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
هشدار خطرناک یزدان‌پناه به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزايش شمار جانباختگان کووید 19 استان به 422 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی بر اثر ابتلا به کووید 19 تن جان خود را از دست دادند.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز يزدان‌پناه افزود: هم اکنون 124 بيمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 31 كرونايي قطعي در بيمارستانهاي استان بستري می‌باشند كه 9 نفر از اين بیماران در بخش مراقبت‌های ويژه تحت درمان هستند.
 وي ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 22398 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: از 521 نمونه دريافت شده از آزمايشگاه سلولي و مولكولي ياسوج كه شامل تست‌های PCR و سريع می‌باشند حدود 22 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، بهمئی، لنده و کهگیلویه می‌باشند.
   
 وی اذعان داشت: با توجه به افزايش تجمعات در استان، كاهش رعايت دستورالعمل‌های بهداشتي و عادي انگاري بيماري با احتمال زياد وارد خيز جديد در بهمن و اسفند خواهيم شد كه نسبت به خيز قبلي می‌تواند مرگ و مير و عوارض زيادتري به همراه داشته باشد.
 یزدانپناه تصریح کرد: همه افراد بخصوص افراد مسن و كسانيكه بيماري زمینه‌ای دارند در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند بر استفاده از ماسک، شستن دستها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به عنوان اصول مهم در پیشگیری از ابتلا به کرونا تاکید کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اهل قلم
Iran, Islamic Republic of
اصلا توی این استان حرف و عمل فاصله ای به اندازه سال نوری دارند استاندار دلسوزی میکنه از یک طرف از طرف دیگه رئیس علوم پزشکی حرف حق را میزند چون تخصصش اینه و هر روز میبینه اما آموزش و پرورش ساز مخالف میزنه آقا دانش آموزان چهار ماهه مجازی سر کلاسند چرا الان باید برن کلاس که پالس خطرناک بودن از همه لحاظ صادر شده چرا باید سه صدای متفاوت از نماینده عالی دولت در استان مدیر عالی دولت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرون بیاد جرا ما که نمیدانیم؟
Iran, Islamic Republic of
خانواده ها نباید عقل خودشون رو بدن دست وزیر آپوزش پروزش. بچه هاشون رو نفرستن. چون اگه فردا مریض بشن یا خدای نکرده بمیرن برای هیچ کس اهمیتی نداره. فقط خانواده هست که از هم‌میپاشه
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1