کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر جهادکشاورزی شهرستان مارگون خبرداد

رفع مشکلات کشاورزان سیلاب کلوار و‌حمایت از تولیدات کشاورزی

24 دی 1399 ساعت 23:26

رفع مشکلات کشاورزان سیلاب وکلوار در نشست مدیر جهادکشاورزی مارگون با کشاورزان این بخش وتاکید بر حمایت از تولیدات بخش کشاورزی


مدیر جهاد کشاورزی مارگون در نشست با کشاورزان سیلاب کلوار ؛مشکلات آنها را بررسی کرد و بر حمایت از تولیدکنندگان این بخش کشاورزی تاکید کرد.

 
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مارگون به همراه جمعی از کارشناسان آن مدیریت، امروز (چهارشنبه ۹۹/۱۰/۲۴) با هدف بررسی مسائل، مشکلات و توزیع مناسب نهاده های کشاورزی از روستاهای حوزه سیلاب کلوار( از توابع شهرستان مارگون در فاصله ۱۷۵ کیلومتری مرکز استان) بازدید و پای حرف ها و دردل آنها نشست.
 
دکتر علی صالح بهمن پور مدیر جهادکشاورزی شهرستان مارگون در این نشست صمیمی با اشاره به اینکه رسیدگی به روستاها و مناطق محروم در بخش مارگون و کمک به تولید و اشتغال در بخش کشاورزی از اهداف جهادکشاورزی واین مدیریت است بیان کرد:در این دیدار در خصوص توزیع مناسب کود شیمیایی و مشکلات کانال های آب که از درخواست های کشاورزان زحمت کش سیلاب وکلوار بود مقرر شد که اقدامات لازم و‌توزیع به موقع کودهای شیمیایی انجام گیرد.
 
دکتر بهمن پور با اشاره به ظرفیت های این منطقه در شیلات وپرورش ماهی های سردآبی و وجود طرح های ماهی در این منطقه اعلام کرد:حمایت های لازم در بحث تولید از تولیدکنندگان ماهی در سیلاب وکلوار انجام می شود وسعی می کنیم با بانک های عامل جهت پرداخت تسهیلات به آنها کمک کنیم.
 
وی آموزش کشاورزان وترویج را از دیگر برنامه های جهادکشاورزی شهرستان مارگون دانست و بیان کرد:کارشناسان ما برای بهبود وافزایش تولید به کشاورزان سیلاب کلوار آموزش های لازم را ارائه خواهند داد.
وی از معرفی متقاضیان برای خرید دستگاه ها و ادوات کشاورزی به بانک های عامل خبرداد .
 
براساس این گزارش در این نشست صمیمی کشاورزان سیلاب وکلوار به بیان مشکلات و درخواست خود پرداختند و از مدیریت جهادکشاورزی مارگون به جهت حضور در این منطقه و شنیدن دردل های آنها تشکر کردند.


کد مطلب: 429684

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429684/رفع-مشکلات-کشاورزان-سیلاب-کلوار-و-حمایت-تولیدات-کشاورزی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1