کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت بسیج حقوقدانان کهگیلویه و بویراحمد:

آزادی ۵ زندانی جرائم غیر عمد مالی در کهگیلویه

24 دی 1399 ساعت 13:20

به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردارسلیمانی ۵ نفر زندانی جرایم غیرعمد مالی در کهگیلویه آزاد شدند.


سعادتیان دادستان شهرستان کهگیلویه در این آیین گفت: سپاه پاسداران یکی از نهاد‌های عملگرا است و این برنامه که منجر به آزادی زندانیان شد بیانگر همت و تلاش انقلابی این نهاد ارزشی است.
سرهنگ ارسلان جو رئیس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان هم در این آئین با قدردانی از سازمان بسیج حقوقدانان استان گفت: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یکی از برنامه‌های مطلوب و در راستای اهداف سپاه است که انقلابی بودن سپاه را نشان می‌دهد. 
مسئول بسیج حقوقدانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برنامه آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد از جمله برنامه‌های گرامی داشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.
سرهنگ علیزاده افزود: این برنامه در سطح ملی از طرف بسیج حقوقدانان کشور اجرا می‌شود و در این راستا تا پایان سال بیش از دو هزار زندانی در سراسر کشور آزاد خواهند شد.
وی ادامه داد: آزادی پنج زندانی در شهرستان کهگیلویه آغاز این حرکت انقلابی و جهادی است و تا پایان سال ده‌ها زندانی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سازمان زندان‌ها و خیران به آغوش خانواده بازمی گردند.
جهان کهن مسئول کانون بسیج حقوقدانان کهگیلویه هم آزادی این پنج زندانی را نقطه عطفی در عملکرد این کانون دانست و از همراهی سازمان‌ها و موسسه خیریه امام حسن مجتبی (ع) قدردانی کرد.


کد مطلب: 429658

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429658/آزادی-۵-زندانی-جرائم-غیر-عمد-مالی-کهگیلویه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1