تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۴۲۹۶۵۴
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد؛

کشف ۲۵۹ کیلوگرم تریاک در محور یاسوج - اصفهان

۰
کشف ۲۵۹ کیلوگرم تریاک در محور یاسوج - اصفهان
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با همکاری سربازان گمنام امام زمان موفق شدند ۲۵۹ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در جاده ارتباطی یاسوج به اصفهان از قاچاقچیان مواد افیونی کشف و ضبط کنند.
به گزارش کبنا نیوز، سردار کیقباد مصطفایی سه شنبه شب  اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از جاده های ارتباطی استان، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تعامل مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان ،حین انجام ایست و بازرسی در محور یاسوج- اصفهان به ۳ دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و به آنها دستور توقف دادند.  
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: رانندگان خودروها با بی‌توجهی به دستور پلیس با سرعت زیاد از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها در نهایت مجبور به توقف خودرو ها شدند.
وی تاکید کرد: در بررسی مأموران مشخص شد ۲ خودرو اسکورت کننده مواد در جاده بوده که در بازرسی از خودروی سوم ۲۵۹ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.
سردار مصطفایی ابراز داشت: در این رابطه ۳ نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو ها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار پلیس استان بوده و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سال ۹۷ پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده‌های ارتباطی استان و عملیات‌های مشترک با سایر استان‌ها کشف و ضبط شد و این رقم در سال ۹۸ به حدود ۶ تن انواع مواد مخدر در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد رسید .
 آمار ها نشان می دهد که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک است.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1