تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۲۹۶۴۰
شهرستان چرام

لزوم اجرا شدن مصوبات شورای ترافیک

۰
لزوم اجرا شدن مصوبات شورای ترافیک
کبنا ؛رئیس پلیس راه شهرستان چرام در شورای ترافیک این شهرستان  ضمن انتقاد از عملکرد متولیان امر ترافیک از اجرا نکردن مصوبات شورای ترافیک شهرستان گفت: هیچکدام از مصوبات گذشته اجرایی نشده و ضرور‌ی است متولیان نهایت تلاش خود را برای اجرایی شدن این مصوبات به کار بگیرند.
سرگرد تشکری افزود: از زمان استقرار پلیس راه چرام - یاسوج  آمار   تصادفات در این محور  نسبت به سال گذشته کاهش محسوسی  داشته است.
وی با اشاره به کوهستانی بودن منطقه و احتمال ریزش برف و کولاک در معابر برون شهری اضافه کرد: انتظار است که دستگاه‌های مربوطه به آماده سازی ناوگان امدادی و ماشین آلات برف روبی اقدام کنند تا برای بازگشایی مسیر‌ها در مواقع بارش برف و باران مشکلی نداشته باشیم.
رئیس پلیس راه شهرستان چرام با بیان اینکه کیلومتر ۳۲ مسیر چرام – یاسوج نیاز به ایمن سازی دارد، افزود: حذف نقاط حادثه خیز و اصلاح آن موجب کاهش تلفات جانی می‌شود و متولیان این امر باید به رفع این نقاط حادثه خیز اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی تاکید کرد: برای ایمنی بیشتر  نیاز است که روشنایی بر روی پل‌های ورودی و خروجی روستا‌های القچین و شهرک  نصب و همچنین سرعت کاه جلوی پلیس راه چرام - یاسوج ایجاد شود.
تشکری به حجم بالای تردد در محور چرام – دهدشت اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در بخشی از این مسیر عملیات اجرایی در حال اجرا است می‌طلبد که این محور ایمن سازی شود.
فرماندار شهرستان چرام هم در این نشست گفت: اداره راهداری شهرستان باید در اسرع وقت نسبت به خط کشی جدید و نصب تابلو‌های راهنما در محور دهدشت – چرام اقدام کند.
آقای فتاحی اصل با بیان اینکه شهرداری چرام باید نسبت به نصب چراغ‌های هشدار و علایم راهنمایی و رانندگی اقدام کند افزود: رنگ آمیزی بلوار شهید دستغیب و گذرگاه‌های عابر پیاده در خیابان های، ولی عصر، شهید بهشتی و شهید دستغیب و همچنین سرعت گاه‌های شهر چرام ضروری است. 
وی اضافه کرد: با توجه به وجود مشکلاتی در مسیر دهدشت – چرام باید یک گروه کارشناسی متشکل از پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از محل طرح بازدید و نتیجه کارشناسی برای تصویب به شورای ترافیک استان ارسال شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

پیشنهاد زیباکلام مبنی بر اعدام سلطانِ واکسن کرونا!

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی پیشنهاد اعدام سلطانِ واکسن کرونا را مطرح ...
1