کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرکز لرزه‌نگاری کشور گزارش داد

زلزله در گچساران، سی‌سخت و چرام

23 دی 1399 ساعت 16:39

زمین لرزه سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.


زمین لرزه سه شهر استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.
به گزارش کبنا، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۲ در مقیاس ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین طی ساعت ۱۴ و ۹ دقیقه و ۵۲ ثانیه امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه شهرستان چرام را لرزاند. این زمین لزره در فاصله ۱۷ کیلومتری چرام، کهگیلویه و بویراحمد، ۳۰ کیلومتری دوگنبدان، کهگیلویه و بویراحمد و ۳۲ کیلومتری دهدشت، کهگیلویه و بویراحمد به وقوع پیوست.
همچنین در ساعت ۴ و یک دقیقه و ۳۱ ثانیه بامداد امروز سه شنبه ۲۳ دی ماه نیز زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهر دوگنبدان، مرکز شهرستان گچساران را لرزاند. این زمین لرزه در فاصله ۳۲ کیلومتری دوگنبدان، کهگیلویه وبویراحمد، ۴۴ کیلومتری بابامنیر، فارس و ۵۰ کیلومتری باشت، کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.
مرکز لرزه‌نگاری کشور، همچنین گزارش داد، طی ساعت ۱۲ و ۱۴ دقیقه دوشنبه ۲۲ دی ماه نیز زمین لرزه ۲.۹ ریشتری و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین شهر چرام را لرزاند.
زمین لرزه ای دیگر به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتری زمین شهر سی سخت دیگر شهر استان کهگیلویه و بویراحمد را در ساعت ۱۶ و ۲۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه روز دوشنبه ۲۲ دی ماه لرزاند.
همچنین زمین لرزه‌ای به بزرگی ۳.۱ در مقیاس ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین طی ساعت ۲۰ و ۳۷ ثانیه روز شنبه ۲۰ دی ماه شهرستان چرام را لرزاند.
هنوز از خسارات احتمالی وارده ناشی از این زمین لرزه ها گزارشی نشده است.




کد مطلب: 429621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429621/زلزله-گچساران-سی-سخت-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1