کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

فراخوان تشکیلات سروهای آزاد خطاب به کاندیداهای انتخابات گچساران و باشت

21 دی 1399 ساعت 17:38

تشکیلات سروهای آزاد در نظر دارد کما فی السابق با بررسی علمی و میدانی برنامه ها و سوابق کاندیداهای محترم گزینه اصلح را به دور از تعصبات قومی ، سیاسی و صرفا بر اساس شایستگی ها برای خود انتخاب کند و به مردم جهت تصمیم گیری بهتر معرفی نماید.


اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی در سرنوشت مردم هر دیاری بر همه روشن است، از طرفی یکی از راه های شناسایی کاندیداهای اصلح پرسشگری و مطالبه برنامه و شناسایی تفکر و شایستگی یک نامزد انتخاباتی است، از این رو، تشکیلات سروهای آزاد به نمایندگی جمعی از مردم در شهرستان گچساران نامه ای خطاب به کاندیداهای احتمالی انتخابات میان دوره گچساران و باشت نوشته است:
به گزارش کبنانیوز از گچساران، کاندیداهای محترم انتخابات میاندوره مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه شهرستان های گچساران و باشت
سلام علیکم
احتراما تشکیلات سروهای آزاد در نظر دارد کما فی السابق با بررسی علمی و میدانی برنامه ها و سوابق کاندیداهای محترم گزینه اصلح را به دور از تعصبات قومی ، سیاسی و صرفا بر اساس شایستگی ها برای خود انتخاب کند و به مردم جهت تصمیم گیری بهتر معرفی نماید.
از همین رو پس از مشورت با نخبگان شهرستان و استان و کشور و بررسی همه جوانب سوالاتی را در سه قالب منطقه ای ، استانی و ملی طراحی کرده است که از این طریق آنها را به سمع و نظر شما می رساند.
لازم به ذکر است این تشکیلات تنها کاندیداهایی را مورد بررسی قرار می دهد که به این نامه پاسخ دهند و البته معیار و شاخص سروهای آزاد برای رسیدن به گزینه اصلح مواردی از قبیل سوابق اجرایی و مدیریتی کاندیداها ، قابلیت اجرایی برنامه ها ، ظرفیت رای آوری و همراه ساختن مردم با برنامه ها خواهد بود.
سوالات تشکیلات سروهای آزاد
منطقه ای:
۱_ چه برنامه ای برای ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد شرایط تولید و راه افتادن شهرکهای صنعتی چهاربیشه و خان احمد دارید؟
۲_در باب رفع تبعیض و بی عدالتی و انحصار موجود در فرصت ها و تسهیلات و امکانات چه برنامه ای دارید؟
۳_در قبال انتصابات شهرستان و حمایت از مدیران سالم و کارآمد بدون نگاه جناحی و قومی و استفاده از تمام ظرفیت ها چه نظری دارید؟
۴_درحوزه حمایت از منابع طبیعی مثل آب و جنگل و اراضی کشاورزی و مبارزه با زمینخواری و کوه خواری چه برنامه کاربردی مد نظر دارید؟
۵_از آنجایی که شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در سطح ملی بخش عمده ای تولید کشور را داراست و در شهرستان نیز با چند هزار نیرو و همینطور خانواده های آنان جمعیت زیادی را در خود جای داده است ، چه برنامه ای برای افزایش سهم گچساران در تصمیم گیری و تصمیم سازی صنعت نفت کشور و همینطور رسیدگی به وضعیت شغلی و معیشتی کارگران گچسارانی دارید؟
استانی:
۱_برنامه شما در قبال مشارکت بیشتر شهرستان در سطح مدیریت استان و حضور فعال در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی چیست؟
۲_برای برجسته کردن نقش استان در افزایش تولید و نقش موثرتر استان در سطوح بالای مدیریت کشور در بخش های مختلف علمی ، سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی چه برنامه ای دارید؟
ملی
۱_از آنجایی که فتنه و نفوذ خط قرمز رهبری و کشور محسوب میشود نظر صریح خود را در رابطه با فتنه ۸۸ و موضوع نفوذ اعلام بفرمایید.
۲_نظرتان درباره دلیل مشکلات اقتصادی کشور و راه حل های اجرایی آن بفرمایید.
۳_در مورد بودجه های سالهای اخیر و فشار کسری آن بر مردم چه نظری دارید و راه حلتان چیست؟
۴_در موضوع سیاست خارجی چه نظری دارید و آیا روند فعلی را قبول دارید؟
۵_عملکرد مجلس فعلی را تا اینجای کار چگونه ارزیابی می کنید؟
۶_ چقدر به شفاف بودن رای خودتان در مجلس به نفع مردم در تصمیمات مهم اعتقاد دارید و حاضرید آرا خود را در معرض قضاوت موکلین قرار دهید؟
۷_نظرتان درباره FATF و عضویت ایران در این کنوانسیون چیست و فکر می کنید چقدر می تواند روی رفع انسداد سرمایه های بلوکه شده ایران در کشورهای مختلف ، اثر گذار باشد ؟
برنامه کلی شما در باب وظایف نمایندگی اعم از قانون گذاری و نظارت در سه سطح منطقه ای ، استانی و ملی چیست؟
بدیهیست کاندیداهای محترم پنج روز پس از انتشار این نامه فرصت دارند پاسخ های خود را به صورت نامه از طریق ایمیل به ادرس sarvhayeazad57@gmail.com به صورت مکتوب یا مجازی تحویل دهند و سروهای آزاد با طرح پاسخ ها در گروه های تخصصی و طراحان سوال در اولین فرصت نظر خود را اعلام خواهد نمود.
ضمنا کاندیداهای محترم می توانند سوالات سروهای آزاد و پاسخ های خود را جهت آشنایی بهتر جامعه خصوصا فرهیختگان برنامه محور، در صفحات شخصی و وبلاگ های خود منتشر کنند.


کد مطلب: 429556

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429556/فراخوان-تشکیلات-سروهای-آزاد-خطاب-کاندیداهای-انتخابات-گچساران-باشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1