کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کلانتری در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

56 درصد طرح های گردشگری بلاتکلیف است

21 دی 1399 ساعت 12:45

طرح‌های سرمایه گزاری راکد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و تعیین تکلیف شوند.


طرح‌های سرمایه گزاری راکد در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی و تعیین تکلیف می‌شوند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی این استان در جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: ۳۹ متقاضی سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان مجوز اجرای طرح گرفته‌اند که برای اجرای این طرح‌های گردشگری ۳۵ هکتار زمین به آنان واگذار می‌شود.
صفایی افزود: ۱۲ طرح از این تعداد به مرحله اجرا رسیده و ۲۲ طرح دست نخورده برزمین مانده که باید تعیین تکلیف شوند.
استاندار در این جلسه بخش گردشگری را از بخش‌های مهم برای جذب سرمایه گذاری دانست و بر حذف موانع سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.
کلانتری با اشاره به گزارش اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: ۴۶ درصد طرح‌های گردشگری فعال و ۵۶ درصد بلاتکلیف هستند که این اداره‌کل موظف است ظرف یک ماه طرح‌ها را بررسی و در جلسه آینده ارائه کند.
وی از حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران خبر داد و افزود: البته باید جلوی سوء استفاده سرمایه‌گذارنماها از منابع مالی گرفته شود. 
کیانی رئیس اتاق بازرگانی صنعت معدن و کشاورزی یاسوج هم واگذاری زمین، صدور پروانه ساخت و مجوز تأسیس طرح‌های قابل سرمایه گزاری را از جمله مشکلات پیشروی بخش خصوصی برای سرمایه گذاری بیان کرد و گفت: خیلی از فرصت‌های سرمایه گذاری به دلیل برخی شروط سخت بروکراسی اداری و تفسیر اشتباه از قوانین از دست می‌رود.


کد مطلب: 429544

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429544/56-درصد-طرح-های-گردشگری-بلاتکلیف

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1