کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سفر سرپرست مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد به باشت؛

مشکلات مخابراتی روستاهای باشت حل می شود؟

20 دی 1399 ساعت 18:05

سیدمحمد هادی امیری در پایان سفر یک روزه خود به این شهرستان، از روستاهای لار و مله تم بازدید و دستورات لازم را جهت راه اندازی بستر فیبر نوری این دو روستا صادر نمودند.


ده هزار نفر از جمعیت 22 هزار نفری باشت در روستاها ساکن هستند، کمی جمعیت در برخی از روستاهای این شهرستان باعث شده امکانات مخابراتی برخی از روستاها با مشکل مواجه شود، سرپرست مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در سفر خود به باشت مشکلات مخابراتی این روستاها را از نزدیک مورد بازدید قرار داد. 
به گزارش کبنانیوز، سید محمد هادی امیری، ابتدا بازدیدی از مرکز مخابراتی شهر باشت داشت و مرکز را که دچارسانحه‌ی آتش سوزی وخسارت شده بود بازدید و دستورات لازم را جهت مرتفع نمودن نواقصات موجود در مرکز مخابرات باشت صادر و به صورت تلفنی خواستار جهت تغییر سوئیچ مرکز از سوی مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران شد.
سید محمد هادی امیری طی این بازدید، از تمامی پرسنل مرکز و همکاران فنی مخابرات منطقه که در کمترین زمان ممکن نسبت به راه اندازی مرکز تلاش نمودند و این مهم باعث شد  کمترین اختلال در شبکه مخابراتی جهت مشترکین به وجود بیاید تقدیر و تشکر نمود و این اقدام را یک حرکت جهادی عنوان کرد وگفت همکاران منطقه با این اقدام در خورتحسین اثبات کردند می‌توانند در شرایط بحرانی، نقش آفرینی کنند.
سید محمد هادی امیری در بخش دیگری از این بازدید باحضور در MDF مرکز، تعدادخرابیهای روزانه، نوع و مدت زمان رفع خرابی را بررسی وجهت صحت وتطبیق فرم رفع خرابی با یکی از شماره‌های مشترکین تماس حاصل نمود و از همکاران شاغل در MDF تاکید کردند، دایری ADSL و رفع خرابی بایددر کمترین زمان ممکن صورت پذیرد.
سید محمد هادی امیری هم چنین بازدید میدانی از وضعیت شبکه شهر باشت داشت و از نزدیک شبکه را از حیث شبکه هوایی، کابل، وضعیت کافوها و پست‌ها مورد بررسی و تذاکرات ودستورات لازم را دراین خصوص صادر نمودند.
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه بویراحمد در ادامه در روستاهای کته باشت و چم بلبل حضور پیدا کرد و وضعیت ارتباطی این دو روستا را مورد بررسی قرار داد.
سیدمحمد هادی امیری در پایان سفر یک روزه خود به این شهرستان، از روستاهای لار و مله تم  بازدید و دستورات لازم را جهت راه اندازی بستر فیبر نوری این دو روستا صادر نمودند.
سید محمد هادی امیری در پایان خاطر نشان کرد: سایت BTS گروس باشت در فاز ۸ این منطقه جهت ارتقاء تکنولوژی قرار دارد کهان شاءالله روستاهای برمامیون، گروس وسرآبیز ازنعمت G4 برخوردار خواهند شد
 


کد مطلب: 429503

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429503/مشکلات-مخابراتی-روستاهای-باشت-حل-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1