کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

20 دی 1399 ساعت 16:20

در حکمی از سوی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید امیررضا عابدینی به سمت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


 در حکمی از سوی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید امیررضا عابدینی به سمت مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

بیشتر بخوانید:


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند/ چه کسی جایگزین غلام‍‌پور می‌شود / جواد غلام پور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم شد

 به گزارش کبنا، بعد از کش و قوس‌های زیاد، سید حسین دهدشتی معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی سید امیررضا عابدینی را به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیبلویه و بویراحمد منصوب کرد.
عابدینی دارای مدرک تحصیلی ارشد کامپیوتر و پیش از این معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد بوده که به عنوان جانشین جواد غلامپور معرفی شده است.
  
جواد غلام‌پور مدیرکل سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم منصوب شد.
عابدینی از نیروهای اصلاح طلب است.

به گزارش کبنا، در متن این حکم آمده است:
جناب آقای سید امیررضا عابدینی
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.
امید است با اتکال به خداوند متعال، دانش و مهارت های فنی و مدیریتی، استفاده از نظرات جوانان و نخبگان، تأسی از آموزه‌های امام راحل (ره) و فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، در راستای پیشبرد روزافزون اهداف دولت محترم و بر اساس شرح وظایف ابلاغی موفق و مؤید باشید.


کد مطلب: 429499

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429499/مدیرکل-ارتباطات-فناوری-اطلاعات-استان-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1