کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد؛

۱۱۶ میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک شد

19 دی 1399 ساعت 12:47

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک شده است. 
به گزارش کبنانیوز از یاسوج به نقل از ایرنا، قباد مبشری روز جمعه (19 دی ماه) اظهار داشت: سرانه کمک پرداختی به ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از سوی نیکوکاران بومی و غیربومی ماهانه چهار میلیون و ۶۰ هزار ریال است در حالی که این میزان در سال گذشته یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بود. 
وی افزود: هم اینک یک هزار و ۱۵۴ فرزند محسنین و ۵۹ یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند. 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 
مبشری بدون اشاره به آمار، عنوان کرد: حدود ۸۰ درصد حامیان ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند. 
وی ابراز داشت: نیکوکاران بومی و غیربومی و مردم کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه، نام نویسی در سامانه ‌های ملی اکرام ایتام و محسنین یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان اقدام کنند. 
افزون بر ۴۵ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۱۱۴ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند. 
 


کد مطلب: 429457

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429457/۱۱۶-میلیارد-ریال-ایتام-کهگیلویه-بویراحمد-کمک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1