کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت؛

شهرداری دوگنبدان را محل تسویه حساب سیاسی خود نکنید

19 دی 1399 ساعت 9:29

فشار مالی به شهرداری و عدم پرداخت مطالبات و عدم هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف و وارد کردن فشار های سیاسی به مجموعه شهرداری، عواقبی غیر از انحراف این نهاد از مسیر خدمت رسانی و اختلال در وظایف آن، ضایع شدن حقوق شهروندان و در مضیقه قرار گرفتن کارگران و پرسنل این نهاد( که در این شرایط ویژه مبارزه با ویروس کرونا فشار و حجم کار دوچندانی را تحمل می نمایند) از نظر مالی نخواهد داشت.


متأسفانه در کشور ما همواره سازمان و نهادها متأثر از سیاست و جناح‌بندی‌های سیاسی و حزبی هستند
یکی از نهادهایی که همواره تحت تأثیر سیاست‌ها و کش و مکش‌های سیاسی می‌باشد شهرداری‌ها هستند. به گزارش کبنانیوز، درصورتی‌که شهرداری‌ها به دلیل گستردگی وظایف و لزوم خدمت‌رسانی مداوم و مطلوب به شهروندان می‌بایست فارغ از دخالت‌های سیاسی و جناحی افراد باشد تا شهردار به‌عنوان بالاترین مقام مجموعه شهرداری بتواند به‌طور مستقل و به‌دوراز دغدغه‌ها و سلیقه‌های سیاسی، این نهاد را به بهترین نحو ممکن به سمت اهداف و خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان سوق دهد. موضوعی، که متأسفانه در شهر دو گنبدان توسط افراد و احزاب سیاسی رعایت نشده و همواره شهرداری را به جبهه‌ی جنگِ تسویه‌حساب سیاسی خود تبدیل نموده‌اند.
فشار مالی به شهرداری و عدم پرداخت مطالبات و عدم هماهنگی و همکاری نهادهای مختلف و واردکردن فشارهای سیاسی به مجموعه شهرداری، عواقبی غیر از انحراف این نهاد از مسیر خدمت‌رسانی و اختلال در وظایف آن، ضایع شدن حقوق شهروندان و در مضیقه قرار گرفتن کارگران و پرسنل این نهاد (که در این شرایط ویژه مبارزه با ویروس کرونا فشار و حجم کار دوچندانی را تحمل می‌نمایند) از نظر مالی نخواهد داشت چرا که همواره مدیریت قوی و منابع مالی کافی جهت پیشبرد اهداف یک سازمان، لازم و ملزوم یکدیگر بوده و مشکلات مالی، اهداف و وظایف سازمان را هرچند شهردار مدیری توانمند می‌باشند محدود خواهد نمود.
امید است که سیاستمداران و مدیران دستگاه‌ها و نهادها برای تسویه‌حساب‌های سیاسی خود جبهه‌ی دیگری غیر از شهرداری را برگزیده و برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و احقاق حقوق شهروندان و ساختن شهری درخور مردم شریف دو گنبدان، فارغ از اختلافات سیاسی و جناحی در کنار مجموعه شهرداری باشند نه مقابل!


کد مطلب: 429445

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429445/شهرداری-دوگنبدان-محل-تسویه-حساب-سیاسی-خود-نکنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1