کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روایت محسن جلیل در خصوص علت تغییر خود؛

مدیری که استاندار از او راضی بود، برکنار شد / مدیر اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد / جلیل: تیم پشت پرده ای در دانشگاه وجود دارد، که خواستار اجرای منویات خود هستند / بنده زیر بار کوچکترین حرفشان نرفتم

16 دی 1399 ساعت 13:51

در دانشگاه گروهی وجود دارد، که «نه متشکل از سیاسیون و نمایندگان»، بلکه سیاست ها و مدیریت پشت پرده ای در دانشگاه وجود دارد، که خواستار اجرای منویات خود هستند. بنده زیر بار کوچکترین حرفشان نرفتم. نیرویی که کاربلد بود و می دانستم می تواند مفید باشد بکار گرفتم و هیچ کاری با سیاست های این افراد نداشتم.


رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به طور ناگهانی تغییر کرد و جهانبخش وحدت‌نژاد جای محسن جلیل را گرفت. جلیل تغییرش را به دست‌های پشت پرده ربط می‌دهد و بیان می‌کنند: تیم پشت پرده از من می‌خواهند که با سیاست آنها هماهنگ باشم، اما هر کاری که کردند، من زیر بار نرفتم و اورژانس 115 را که یک مرکز تخصصی هست، آلوده به نظرات تحمیلی نکردم.
به گزارش کبنانیوز، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از جلسات ستاد کرونا به صراحت اعلام کرد که مردم زنگ می‌زنند و از عملکرد اورژانس 115 قدردانی می‌کنند که من هم در اینجا از آقای جلیل تشکر می‌کنم.
بنا بر این گزارش، بعد از یک مدیریت ناموفق در مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، سکان این مرکز به محسن جلیل که از نیروهای جوان و با تجربه اورژانس استان بود، رسید. جلیل در این مدت یکسال و چند ماه سر و سامان خوبی به مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد داد و اورژانس 115 به لحاظ سیستم اداری، مالی و آموزشی متحول شد و رضایت‌مندی عجیبی شکل گرفت تا جایی که عالی‌ترین مقام دولت در جلسه علنی و جلوی چشم پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی این رضایت‌مندی را اعلام کرد.

   
امروز (دوشنبه 15 دی‌ماه 99) پرویز یزدان پناه رییس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی سرپرست رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد. انتصابی که تعجب‌برانگیز است.
به گزارش کبنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در حکمی خطاب به جهانبخش وحدت‌نژاد نوشت:
آقای جهانبخش وحدت‌نژاد
کارشناس ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه
نظر به تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد»، زیر نظر اینجانب منصوب می‌شوید.
امید است با همکاری معاونین و مدیران محترم شبکه‌ها در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در اجرای وظایف محوله کوشا باشید.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محسن جلیل رئیس اسبق مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد علت تغییرش را به گونه دیگری روایت کرده و اظهار کرد: مسئولان همواره به بنده گفته‌اند با سیاست‌ها هماهنگ نیستید. حتی پرسنل اورژانس هم می‌دانستند که مسئولان با بودن من موافق نیستند. با وجود اینکه کار خوب جلو می‌رفت و تغییر و تحول خوبی در اورژانس اتفاق افتاد، ولی خواهان گره افتادن در کار ما بوده‌اند.
وی افزود: اورژانس یکی از آرام‌ترین واحدهای دانشگاه بوده است، بازرسی استانداری چندین بار با من تماس گرفتند و راضی بوده‌اند، استاندار دو بار بطور رسمی از بنده و اورژانس تشکر کردند و در خصوص رضایت مردم از اورژانس صحبت می‌کردند.
جلیل بیان کرد: اورژانس یک کار تخصصی است، ولی نظرشان بر این بوده که افرادی را جابجا کنم، به سفارش تیم مدیریتی خودشان، خواستار این بودند که برخی افراد جابجا شوند.
جلیل اظهار کرد: در شهرستان دنا، پرسنل از مسئول شهرستان نارضایتی وحشتناکی داشتند، مسئول شبکه نیز نارضایتی داشت، ولی هر بار که قصد برداشتن و تغییر این فرد را داشتم مسئولان نظر منفی خود را نسبت به این تغییر به بنده می‌دادند، به دلیل اینکه نسبت فامیلی با ریاست دانشگاه و رئیس میانی دانشگاه داشته است. می‌گفتند باید بماند. حتی یک نفر را بر اساس نظر این افراد جابجا نکردم و همین مشکل ایجاد کرد.

    

جلیل افزود: طرحی تحت عنوان «طرح ارتقاء بهره وری اورژانس» را داشتیم، ولی برای پرسنل اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا نشد، پرسنل هم نسبت به این موضوع معترض بودند، و حقشان هم بود، در بدترین شرایط در روستا و کوه فعالیت داشتند و مشکلات داشتند، چندین بار نامه دادیم، ولی دانشگاه به دلیل اینکه باید هزینه می‌کرد نمی‌خواست این طرح را اجرا کند، می‌خواست کاری کند که نارضایتی ایجاد شود.
در دانشگاه گروهی وجود دارد، که «نه متشکل از سیاسیون و نمایندگان»، نمایندگان با احترام برخورد می‌کردند، بلکه سیاست‌ها و مدیریت پشت پرده‌ای در دانشگاه وجود دارد، که خواستار اجرای منویات خود هستند. بنده زیر بار کوچکترین حرفشان نرفتم. نیرویی که کاربلد بود و می‌دانستم می‌تواند مفید باشد بکار گرفتم و هیچ کاری با سیاست‌های این افراد نداشتم.

    


کد مطلب: 429344

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429344/مدیری-استاندار-او-راضی-برکنار-مدیر-اورژانس-115-کهگیلویه-بویراحمد-تغییر-جلیل-تیم-پشت-پرده-دانشگاه-وجود-خواستار-اجرای-منویات-خود-هستند-بنده-زیر-بار-کوچکترین-حرفشان-نرفتم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1