کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار بویراحمد؛

محدودیت‌های ترافیکی در بویراحمد اجرا می‌شود / ساز مخالف دهیاران با ستاد کرونا

15 دی 1399 ساعت 16:18

از امروز تا پایان هفته محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مرکز اصلی شهر یاسوج اجرایی می‌شود.


از امروز تا پایان هفته محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در مرکز اصلی شهر یاسوج اجرایی می‌شود.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، فرماندار شهرستان بویراحمد امروز (دوشنبه 15 دی ماه) در جلسه ستاد کرونا گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب در مرکز اصلی شهر یاسوج اجرایی می‌شود و خودرو‌های که بعد از ساعت ۲۱ در شهر تردد داشته باشند جریمه می‌شوند.
 کناری افزود: ۳ هزار و ۸۰۰ نفر از بیمارانی که درگیر ویروس کرونا هستند کارکنان ادارات، صنوف و شرکت‌ها هستند.
وی با اشاره به اینکه هنوز برخی از واحدهای گردشگری در زمان کرونا فعالیت دارند، اضافه کرد: فقط ۶۱ واحد گردشگری در استان مجوز فعالیت دارند و ۱۵۰ واحد غیرمجاز فعالیت می‌کند.
معاون منابع انسانی استانداری نیز در این جلسه گفت: متاسفانه هنوز برخی از مدیران شهرستانی و روسای شعب بانک‌ها، کرونا را جدی نگرفته‌اند و ما باید این موضوع را به مدیرانمان گوشزد کنیم.
  صفایی افزود: متاسفانه برخی از باغ‌های آبشار در اواخر شب و در تاریکی شب در حالی که درهای آن‌ها بسته است مملو از جمعیت است که مسئول این شلوغی در باغ‌ها میراث فرهنگی است که باید ظرف یک هفته این مشکل برطرف شود.

   آزمایش موفقیت آمیز واکسن کرونا بر روی موش‌ها

وی با بیان اینکه هر اداره باید یک رابط بهداشتی داشته باشد و مسائل و مشکلات خود را با مرکز بهداشت استان کهگیلویه و بویراحمد در میان بگذارد، ادامه داد: متاسفانه برخی دهیاران اصلاً پای کار نیستند و خود آن‌ها هم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند که باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری شود.
 رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۳ هزار نفر به بیمارستان شهید جلیل یاسوج مراجعه کردند که ۵ هزار نفر از آن‌ها در این بیمارستان بستری شدند.
جاودان سیرت با بیان اینکه تعداد در ورودی‌ها کاهش پیدا کرده است افزود: در حال حاضر ۶۵ نفر در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری هستند که ۲۰ نفر از آن‌ها در آی. سی. یو هستند.
 وی ادامه داد: بیمارانی که در بخش آی سی یو بستری هستند سن آن‌ها از ۱۴ سال تا ۹۰ سال هستند.
وی گفت: تشخیص اولیه ویروس کرونا بسیار مشکل است چرا که این ویروس در شرایط جدید خود را تا یک ماه هم نشان می‌دهد.
محمد یزدانپناه رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد هم گفت: مراکز بهداشت شهرستان بویراحمد ۱۶ ساعته و در دو شیفت کاری هستند و در روزهای تعطیل نمونه گیری قطع نمی‌شود.


کد مطلب: 429308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/429308/محدودیت-های-ترافیکی-بویراحمد-اجرا-می-شود-ساز-مخالف-دهیاران-ستاد-کرونا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1