تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۴۲۹۱۸۴
سخنگوی وزارت بهداشت:

۱۱۴ فوتی جدید کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۵۰۱۳ بیمار در وضعیت شدید

۰
آمار کرونا در ایران 12 دی‌ماه 99 / روند نگران کننده کرونا در مازندران
کبنا ؛سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به جانباختن ۱۱۴ مبتلای به کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: با این حساب تعداد مجموع جانباختگان به ۵۵ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.
 به گزارش کبنا،دکتر سیماسادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۲۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۰۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۳۱ هزار و ۴۲۹ نفر رسید.
 وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۵ هزار و ۳۳۷ نفر رسید.
 به گفته وی خوشبختانه تا کنون ۹۹۵ هزار و ۵۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
 لاری تاکید کرد: ۵۰۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
  
 به گفته وی تا کنون هفت میلیون و ۶۷۰ هزار و ۲۶۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
 سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، چهار شهرستان ساری، آمل، رامسر و سوادکوه شمالی در وضعیت قرمز، ۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۸۱ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
روند افزایشی نگران کننده کرونا در مازندران
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه روند کرونا در کشور کاهشی است، گفت: متاسفانه موارد مرگ و میر و بستری در استان مازندران به شکل نگران کننده‌ای افزایشی است.
سادات لاری در این باره گفت: علی‌رغم روند کاهشی در موارد بستری روزانه در کشور اما نمودار موارد بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری در اکثر شهرهای استان مازندران به شکل نگران کننده‌ای در حال صعود است‌.
وی افزود: مطمئنا در ادامه این فرایند شهرستان‌های بیشتری از این استان در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند بنابراین سفر به شمال کشور بسیار پر مخاطره بوده و امیدواریم با همکاری مردم این استان در عمل به توصیه‌های بهداشتی و همچنین پرهیز جدی از برگزاری مهمانی و دورهمی خانوادگی، شاهد توقف روند بیماری در کشور باشیم.
هیچ محموله واکسن کرونا به کشور ارسال نشده است
  

سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: تا این لحظه هیچ محموله واکسن ⁧کرونا ⁩از هیچ مبدایی به مقصد ایران بارگیری و ارسال نشده است‌.
کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو در واکنش به اخباری مبنی بر ادعای ارسال نخستین محموله واکسن کرونا از کره جنوبی، گفت: تا این لحظه هیچ محموله‌ای از واکسن کرونا از هیچ شرکتی و از هیچ مبدا به مقصد ایران بارگیری و ارسال نشده است.
وی تاکید کرد: هر زمان که این موضوع محقق شود قطعاً از سوی مراجع رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو اطلاع‌رسانی لازم برای آگاهی مردم عزیز کشورمان انجام خواهد شد.
جهانپور همچنین در صفحه توییتر خود نیز در این باره نوشت:« تا این لحظه هیچ محموله واکسن ⁧ کرونا ⁩ از هیچ مبدایی به مقصد ایران بارگیری و ارسال نشده است.»

  
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

خانواده‌ای که اثر انگشت ندارند! + تصاویر

در منطقه راج شاهی بنگلادش اعضای یک خانواده دارای یک تفاوت ژنتیکی نادر هستند و آن نداشتن ...
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
1