تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۴۲۹۰۴۰
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بویراحمد:

آزمون حضوری در مدارس ابتدایی بویراحمد برگزار نمی‌شود

۰
آزمون حضوری در مدارس ابتدایی بویراحمد برگزار نمی‌شود
کبنا ؛معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: براساس تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا آزمون حضوری در نیمه اول سال تحصیلی جاری در مدارس ابتدایی شهر یاسوج و حومه برگزار نمی‌شود.
 به گزارش کبنا از یاسوج، عباس عظامی افزود: برگزاری حضوری ارزشیابی تحصیلی در همه پایه‌های مقطع ابتدایی فقط در صورت وضعیت زرد و پس از اخذ مجوز کتبی از ستاد مدیریت بحران کرونا امکان پذیر است.
 وی ادامه داد: با توجه به اینکه وضعیت شهرستان بویراحمد نارنجی است در حال حاضر امکان برگزاری آزمون عملکردی در پایه‌های اول و دوم در درسهای ریاضی و فارسی (بخوانیم و بنویسیم) وجود ندارد و همچنان کلاسها و آزمون‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 عظامی افزود: آموزش و ارزشیابی تحصیلی در مقطع ابتدایی توصیفی است و زمان مشخص ندارد و این فرایند در طول سال تحصیلی انجام می‌شود و پوشه‌های الکترونیکی بخشی از فرایند سنجش دانش آموزان خواهد بود. 
عظامی ادامه داد: بنابر تصمیم آموزش و پرورش شهرستان و اخذ مجوز از مراجع قانونی، حضور دانش آموزان در مدارس روستایی کم جمعیت، بر اساس تقسیم بندی زمانی همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.
 وی یادآوری کرد: سنجش و آزمون در مقطع ابتدایی در نوبت‌های اول و دوم متمرکز نیست و برگرفته از عملکرد دانش آموز در طول سال تحصیلی است.
 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: آموزگاران در مدارس روستایی نیز فقط به بررسی تکالیف، جمع بندی فعالیت‌های دانش آموزان در چند ماه گذشته و برگزاری آزمون‌های مداد - کاغذی به عنوان بخشی از فرایند سنجش توصیفی، خواهند پرداخت.
 وی افزود: در مدارس روستایی که از فضای مجازی بی بهره هستند نیز دانش آموزان به صورت محدود و در گروه‌های دو تا سه نفری در مدرسه حاضر می‌شوند.
 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تاکید کرد: فعالیت‌های آموزشی مدارس ابتدایی مستقل و نیمه مستقل در صورت وجود امکانات با اولویت استفاده از فضای مجازی و در غیر این صورت استفاده از تلویزیون و درسنامه خواهد بود. 
استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۶ هزار دانش آموز دارد که ۶۰ هزار نفر آنها در شهرستان بویراحمد و ۱۱۶ هزار نفر نیز در شهرستان‌های ۸ گانه استان در حال تحصیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1