تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۴۲۸۹۸۲
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور؛

آخرین جزئیات آزمون استخدامی اعلام شد / از زمان برگزاری تا پروتکل‌های بهداشتی کرونا

۰
آخرین جزئیات آزمون استخدامی اعلام شد / از زمان برگزاری تا پروتکل‌های بهداشتی کرونا
کبنا ؛سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین جزئیات برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی و نحوه اعمال پروتکل‌های بهداشتی را در این آزمون اعلام کرد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس مصوبه ۲۹ آذر ۹۹ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در راستای جذب و استخدام نیروی مورد نیاز ۸۱ دستگاه اجرایی در ۲۴۰ شغل برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برگزار می شود.
وی افزود: ثبت نام آزمون از تاریخ ۲۰ تا ۲۹ شهریور انجام شد. در آزمون روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه تعداد ۲۹۷ هزار و ۹۶ داوطلب و در آزمون روز جمعه ۱۲ دی ماه ۲۶۵ هزار و ۵۸۰ داوطلب شرکت می کنند. آزمون در ۱۸۹ شهر و ۲ هزار و ۷۳۰ حوزه برگزار می شود.
سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: از روز دوشنبه ۸ دی ماه داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. داوطلبانی که وضعیت بومی بودن خود را در تاریخ های  ۲۹ مهر تا ۲ آبان ۹۹ اعلام نکرده اند در زمان دریافت کارت می توانند ویرایش را انجام دهند.
وی گفت: هماهنگی های لازم با استانداری های سراسر کشور، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان اورژانس کشور، معاونت بهداشت وزارت بهداشت، معاونت امنیتی و انتظامی وزارت کشور، پلیس راهنمایی و رانندگی، سازمان آتش نشانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، سازمان بهزیستی به منظور برگزاری آزمون انجام شده است.
زرین‌آمیزی اظهار داشت: برای حوزه های برگزاری آزمون دستورالعمل بهداشتی و ضوابط برگزاری آزمون ارسال شده و حوزه ها توجیه شده اند. همچنین ناظرین بهداشت از سوی وزارت بهداشت قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون جهت رعایت موارد بهداشتی نظارت خواهند کرد. پیش بینی های لازم برای ورودی حوزه اصلی جهت ورود داوطلبان با فاصله فیزیکی انجام شده است.
وی اظهار داشت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی چینش صندلی ها با فاصله ۱.۵ متر انجام گرفته و کنترل سیستم تهویه هوای فضای برگزاری و کنترل گرمایش سالن‌ها و کلاس‌ها انجام می شود. در مبادی ورودی و پنجره هایی که احتمالا برای تهویه هوای سالن یا کلاس لازم است دقایقی در جلسه آزمون باز شود چینش صندلی انجام نگرفته است.
زرین آمیزی گفت: علاوه بر نصب بنر و اصلاعیه ها جهت هدایت داوطلبان در حوزه ها، محل جداگانه در حد کلاس برای داوطلبانی که دارای شرایط سرماخوردگی و یا علایم مشکوک هستند در نظر گرفته می شود.
وی افزود: هماهنگی با پلیس راهور و وزارت کشور برای صدور مجوز تردد بین شهری داوطلبان به منظور حضور در شهر برگزاری آزمون انجام گرفته است.
سخنگوی سازمان سنجش تاکید کرد: در روزهای سوم و چهارم دی‌ماه فرم خوداظهاری داوطلبان مبتلا به کرونا (کووید-۱۹) در درگاه سازمان سنجش به منظور هماهنگی با وزارت بهداشت جهت برگزاری آزمون این افراد در بیمارستانهای منتخب وزارت بهداشت فعال شد. 
وی افزود: تمامی داوطلبان باید به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس http://salamat.gov.ir مراجعه کنند و فرم مربوطه را تکمیل کنند.
زرین آمیزی یادآور شد: تمام اصول بهداشتی توسط عوامل اجرایی شامل زدن ماسک رعایت فاصله با یکدیگر و با داوطلبان انجام خواهد شد. انجام بازرسی بدنی توسط راکت های دستی و سایر وسایل الکترونیکی هوشمند انجام می شود و به داوطلبانی که در طول فرآیند برگزاری آزمون احتمالا ماسک آنها غیرقابل استفاده است نیز ماسک داده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1