تاریخ انتشار
شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۲۸۹۶۴
در ستاد کرونا کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کلانتری: دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه وضعیت خطرناکی دارند / اعمال محدودیت‌ها از امروز

۲
۲
کلانتری: دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه وضعیت خطرناکی دارند / اعمال محدودیت‌ها از امروز
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دستگاه‌های دولتی که در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا کوتاهی می‌کنند، به هیچ وجه تعارف نداریم.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری قبل از ظهر امروز (شنبه 7 آبان ماه 99) در نشست ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه بویراحمد وضعیت خطرناکی دارند، اظهار داشت: اعمال محدودیت ترددها از ساعت 21 تا 4 صبح در شهرستان‌های با وضعیت زرد ونارنجی اجرا می‌شود، این محدودیت‌ها به طور جدی‌تر در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه اعمال خواهد شد.
وی افزود: دورهمی‌ها و تجمع‌های غیرضرور عامل اصلی شیوع کرونا است و باید همچنان از دورهمی های خانوادگی و تجمع‌ها پرهیز کنیم.
کلانتری در ادامه گفت: تثبیت وضع موجود بسیار مهم است. ورودی به بخش بستری نباید افزایش پیدا کند. روز گذشته ما یک روز بدون بستری داشتیم و این باید ادامه داشته باشد و پایداری وضع موجود مهم است.
وی گفت: اگر همت همه دستگاه‌ها نبود این توفیقات را نداشتیم و اگر تلاش‌های رسانه و صدا و سیما نبود مشکلات بیشتر بود و همچنین در شهرستان‌ها فرمانداران عملکرد خوبی داشتند.
این مسئول گفت: مراقب باشیم این توفیقات ما را فریب ندهد قدرشناسی من بیش از همه از مردم استان و اقشار و اصناف است که رعایت کردند و هم دیگران را به رعایت کردن دعوت کردند.
وی افزود: به استحضار مردم می‌رسانم که این دستاورد متعلق به مقطعی خاص است که رعایت کردیم چرا که هنوز کرونا حضور و وجود دارد و اگر رعایت نکنیم به اوضاع هفته‌های پیش باز خواهیم گشت و چه بسا که پر آسیب‌تر باشد از امروز کار ما سخت‌تر می‌شود چرا که وارد زمستان شده‌ایم و مردم در محیط‌های دربسته بیشتر هستند و خطر شیوع بیشتر می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمارها نشان می‌دهد تلاش‌های زیادی شده تا به این شرایط برسیم و اگر کار نکنیم زحمات بر باد می‌رود بخش‌های اصلی کار باقی مانده لذا نباید بی‌توجهی کرد.
وی گفت: بحث اجرای طرح شهید سلیمانی است که همه دستگاه‌های مرتبط کار می‌کنند در همه بخش‌ها حرکت جدی راه افتاده و استان ما جز استان‌های موفق است اما در آغاز راه هستیم و تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم باید دغدغه در مورد برخی مکان‌ها رفع شود و طرح شهید سلیمانی موضوع جمعه بازار و صنوف طلافروشی و آرامستان را در دستور کار قرار دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دستگاه‌های اداری کوچکترین تعارفی نداریم و هر دستگاهی تساهل داشته باشد برخورد جدی می‌کنیم اگر گزارشی به دست ما برسد برخورد می‌کنیم مدیر نظام جمهوری اسلامی خود باید جلودار مقابله با ویروس و قائل به نظم باشد.
وی گفت: هیچ تجمعی بدون رعایت دستورالعمل در استان نباید اجرا شود وضعیت مطلوب ما وضعیت سبز است و باید به دنبال این هدف باشیم که زندگی به حالت عادی برگردد.
وی افزود: شرایط سختی را گذرانده‌ایم و اگر تلاش نکنیم و رعایت نشود در این زمستان سرد باید منتظر تلفات باشیم الان دو شهرستان پر خطر بویراحمد و کهگیلویه را داریم که باید تدابیری برای آن‌ها اندیشیده شود که تمام شهرستان‌های زرد هم محدودیت‌های کنترلی ۲۱ تا ۴ صبح را خواهیم داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار داشت: خوشبختانه از پرستاران استان هم تقدیر شد و قدرشناسی خود را نشان دادیم اما جبران زحمات آن‌ها نخواهد بود مجموعه‌ای که بیش از ۱۰ ماه برای سلامتی مردم اقدام می‌کنند و اگر تلاش شبانه روزی آن‌ها نبود این توفیقات ایجاد نمی‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
بخش اداری بیمارستان امام سجاد یاسوج الان دوهفته هست که قانون یک سوم دورکاری را رعایت نمی کند.و اتاقهای کوچک با ۴ یا۵ نفر حضور دارند.باتوجه به شرایط سرما وعدم تهویه مناسب وآلودگی محیط واسنادی که کارکنان با آن سر کار هستند ریسک بالایی دارد ولی کادر مدیریت بیمارستان برابر قوانین عمل نمی کنند.لطفا رسیدگی شود.
دنا
Iran, Islamic Republic of
خبرت تاریخش قدیمی هست برادر جان-فقط کپی پیست میکنین
همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1