کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شهردار دوگنبدان خبر داد؛

بهسازی کانال پد خندق تا محلاتی دوگنبدان

2 دی 1399 ساعت 10:39

شهردار دوگنبدان گفت: عملیات بتن ریزی کف کانال کوی محلاتی با اهداف بهداشت محیط شهری، دفع سیلاب و آب‌های سطحی توسط شهرداری صورت گرفت.


شهردار دوگنبدان گفت: عملیات بتن ریزی کف کانال کوی محلاتی با اهداف بهداشت محیط شهری، دفع سیلاب و آب‌های سطحی توسط شهرداری صورت گرفت.
مسعود ظفری اظهار کرد: دیواره کانال دفع آب های سطحی محلاتی و پدخندق، 108 دستگاه و رزمندگان در ادوار گذشته اجرا و به دلیل عدم تامین اعتبار بدون کف سازی رها گردیده بود.
ظفری افزود: عدم اجرای این مهم موجب رشد نی زار ها و باتلاقی شدن کف کانال و بوجود آمدن مشکلات عدیده زیست محیطی از جمله بوی تعفن، رشد و تجمع حشرات و حیوانات موذی شده بود که نارضايتی اهالی محترم مجاور کانال را به همراه داشت
ظفری بیان کرد: شهرداری دوگنبدان در ماه جاری از محل اعتبارات داخلی(عوارض) با انجام عملیات برچیدن و ریشه کنی نی زارها، لجن برداری، شن ریزی و اجرای بتن کف، با رعایت شیب های طولی و عرضی، در فاز نخست از شروع کانال پدخندق تا پل محلاتی اقدام به کف سازی کانال مذکور نمود است.
وی افزود: فاز دوم عملیات از پل محلاتی تا پل 108 دستگاه در حال انجام می‌باشد و انشاءالله تا پایان ماه آینده تکمیل خواهد شد تا بتوانیم بهداشت محیط که از حداقل حقوق شهروندی می باشد راتقدیم اهالی محترم کنیم
 


کد مطلب: 428798

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428798/بهسازی-کانال-پد-خندق-محلاتی-دوگنبدان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1