تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۴۲۸۷۷۰
در لایو اینستاگرامی؛

احمدی‌نژاد: در سطح من نبود بخواهم دایی را برکنار کنم

۰
احمدی‌نژاد: در سطح من نبود بخواهم دایی را برکنار کنم
کبنا ؛احمدی نژاد که در یک لایو اینستاگرامی حضور یافته و پاسخ دو روزنامه نگار ورزشی را می‌دهد، در پاسخ به سوالی درباره موضوع برکناری علی دایی پس از شکست ایران در مقابل عربستان، به آن‌ها گفت در سطح او به عنوان یک رئیس جمهور نبوده که وارد جزئیاتی مثل این بشود.
احمدی نژاد در این باره گفت: این مسائل و این نگاه رو به عقب چیزی را تغییر نمی‌دهد و این مسئله به هیچ وجه دغدغه جامعه ورزشی ما نیست، ضمن اینکه سطح رئیس جمهور این نیست که در مسائلی مثل این دخالت کند.
او همچنین در پاسخ به این سوال که به علی آبادی گفته است برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال پیش قدم شود و گرنه خودش می‌رود و فوتبال را درست می‌کند هم اینطور پاسخ داد: این یک ادبیات مدیریتی است. منظور من این نبود که وارد فوتبال بشوم. من فقط به آقای علی آبادی گفتم وضعیت فوتبال را درست کن و گرنه خودم این کار را می‌کنم. اما این معنیش این نیست که مثلا خودم می‌خواستم سرمربی تیم یا رئیس فدراسیون بشوم و یا مسائلی از این دست.
احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه قصد داشته فیفای اسلامی تأسیس کند هم گفت: رئیس جمهور باید آرمان‌ها و اهداف بزرگ داشته باشد. اگر یک اتحادیه‌ای مثل فیفا تشکیل شود و کارش را درست انجام ندهد، چه اشکالی دارد که یک اتحادیه موازی آن درست بشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1