تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۲۸۷۳۲
کبنا گزارش می‌دهد؛

تجمع مرگ‌بار در دفتر پیشخوان شهر گراب لوداب

۱
۰
تجمع مرگ‌بار در دفتر پیشخوان شهر گراب لوداب
کبنا ؛با ارسال پیامک‌های مربوط به سهام عدالت، مردم شهر گراب لوداب با هجوم جلوی دفتر پیشخوان دولت تجمع کردند که بهتر بود به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مسوولان تدبیر بهتری می‌اندیشیدند تا مردم مجبور به این کار نمی‌شدند.
به گزارش کبنا، کرونا یک ویروس ناشناخته با رفتارهای غیرقابل پیش بینی است و برخلاف تصور مردم این ویروس ضعیف نشده و هنوز هیچ داروی قطعی برای درمان آن کشف نشده و امروز کشور، درگیر این بیماری نوظهور و همه گیر است. البته بارها از سوی مسوولان در رده‌های مختلف نسبت به تبعات بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هشدار داده شده است که متاسفانه برخی‌ها توجهی به آن نداشته و به عادی‌سازی زندگی خود همچون دوران پیش از گذشته ادامه می‌دهند که در نتیجه این رفتارها، امروز شاهد افزایش شمار بسیار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از آن در سطح کشور هستیم.
 با توجه به این که منطقه لوداب بنا به اظهار ستاد کرونا در وضعیت پر خطر و قرمز قرار دارد اما متأسفانه هر روز به بهانه‌های مختلف با جان مردم بازی می‌شود.



با ارسال پیامک و یا اطلاع رسانی‌های مختلف مردم را به تکاپو واداشته که اگر امور مربوط به سهام عدالت را انجام ندهید دیگر وقت تمام است و فرصتی نخواهید داشت که این امر موجب دستپارچگی مردم شده که با هجوم جلوی دفتر پیشخوان دولت در شهر گراب لوداب جان همه آنها به خطر افتاده است.



بنابراین گزارش، با توجه به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، این انتظار از مسولین ذی‌ربط می‌رود که با سامان دادن و نظم‌دهی در این زمینه مانع از بخاطر افتادن این مردم زحمت‌کش، تدبیر بهتری بیندیشند تا مردم مجبور به این انجام چنین کارهایی نشوند.



شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از اوایل اسفند ماه سال گذشته آغاز شده‌ و تاکنون 23 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که به گفته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان بیش از 90 در صد مبتلایان بهبود یافته‌اند.
ویروس کرونا بیش از یک هزار و 800 کهگیلویه و بویراحمدی را در قرنطینه خانه نشین کرده و تاکنون جان قریب به 390 نفر را گرفته‌ و مطابق آمار ارائه‌ شده از دانشگاه علوم پزشکی میزان شیوع و ابتلا به ویروس کرونا در استان دو برابر میانگین کشوری است و اکثر کارشناسان علت بروز چنین آماری را بی توجهی مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور در تجمعات و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌دانند.
استان کهگیلویه و بویراحمد هم‌اکنون در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره شکننده بودن این وضعیت به مردم هشدار داده‌، از اوایل هفته اخیر در شهر یاسوج شاهد تجمع مردم جلوی دفاتر پیشخوان دولت و برخی از بانک ها هستیم، و طبق پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، دلیل این تجمع برای ثبت نام دریافت تسهیلات از طریق سهام عدالت است.
گرچه مسئولان مبارزه با کرونا یکی از محل های خطرناک برای شیوع ویروس را حضور در تجمعات می‌دانند و  به مردم برای عدم حضور در تجمعات تذکر داده‌اند اما عدم برنامه ریزی صحیح برای ارائه خدمات به مردم نیز باعث می‌شود تا چنین مشکلاتی به وجود بیاید.
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برای ثبت نام در سامانه سجام نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان یا کافی نت‌ها نیست گفت: شهروندان می‌توانند از طریق اینترنت خانگی یا تلفن همراه خود و با داشتن مشخصات هویتی و بانکی ثبت نام کنند.
 عباسی از مردم خواست با توجه به شیوع ویروس کرونا در مکان‌های شلوغ و تجمعات، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در اولویت خود قرار دهند و از تجمع در کافی نت‌ها و دفاتر پیشخوان  برای ثبت سهام عدالت در سامانه سجام خودداری کنند.
وی افزود: مردم تا پایان سال برای ثبت سهام عدالت در سامانه سجام مهلت دارند و نیازی به عجله در این کار نیست.
---------------------------------------------------

گزارش: محمدامین سجادی‌مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم اردشیری مقدم
Iran, Islamic Republic of
اگر شهردار همون جدولی که جهاد وسط جاده کشیده را برداره خیلی منظم تر بود ، این همه بی نظمی که در تصور وجود داره به خاطر همون جدول وسط جاده هست.. از ما گفتن بود یکم سلیقه کاری داشته باشید.🙏
امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

امامزاده دموکراسی شفا نمی‌دهد؟!

ینکه برای مردم این ادراک ساخته شود که از صندوق رای نمی‌توانند سرنوشت‌شان را عوض کنند....
اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

اصولگرایانی که نمی‌خواهند در آستانه انتخابات اصولگرا باشند!

ضرغامی: «اصلا من اصولگرا نیستم. اشکال بزرگ ما این است که یک پوست خربزه از ابتدا زیر پای ...
پایان وهم آقای پوپولیست

پایان وهم آقای پوپولیست

 پس از 6 هفته تلاش بی وقفه و نافرجام «دونالد ترامپ» برای بی اعتبار کردن پیروزی رقیب دموکراتش،...
1