کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان؛

دوربین های مداربسته «پارک ملی دنا» شکارچی کل را به دام انداختند

27 آذر 1399 ساعت 17:17

دوربین های مداربسته دنا نخستین گروه از متخلفین شکار را شناسایی و به دام انداختند.


مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: با استفاده از دوربین‌های نصب شده در پارک ملی دنا نخستین گروه از متخلفین شکار کل شناسایی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج؛ در پی تاکید کلانتری استاندار محترم با همکاری دانشگاه یاسوج، بخشی از پروژه حفاظت هوشمند پارک ملی دنا با نصب دوربین‌های مداربسته در بخشی از نقاط پارک، طی یکی دوهفته گذشته وارد فاز اجرایی شد و دیروز 26 آذر 99 نخستین گروه از متخلفین بوسیله این دوربین‌ها شناسایی و دستگیر شدند.
بر همین اساس مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از توجه استاندار به محیط زیست در این خصوص گفت: با تاکید دکتر کلانتری استاندار محترم بر پایش آنلاین و برخط پارک ملی دنا، با همکاری دانشگاه یاسوج، بخشی از این پروژه عملیاتی شد و با نصب دوربین‌های مداربسته در منطقه، نخستین گروه 3 نفره از متخلفین شکار کَل رصد و به همراه لاشه یک رأس کل شگار شده دستگیر شدند.
سید اسدالله هاشمی گفت: مأمورین یگان حفاظت پارک ملی دنا از این متخلفین دو قبضه اسلحه کشف و ضبط نمودند.
وی ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی محیط بانان پارک ملی دنا در سرما، گرما و کرونا گفت: ناقضین قوانین و مقررات زیست محیطی بدانند از این پس محیط بانان پارک ملی دنا را بصورت آنلاین پایش و رصد می‌کنند، هرگونه ورود غیر مجاز، شلیک اسلحه بصورت لحظه‌ای پایش و برخط دیده می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر ویژه از همکاری خوب دستگاه قضا در شهرستان دنا با این اداره کل گفت: مطابق قانون متخلفین به همراه آلات مکشوفه و تشکیل پرونده برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
 
 


کد مطلب: 428639

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428639/دوربین-های-مداربسته-پارک-ملی-دنا-شکارچی-کل-دام-انداختند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1