کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طبق آمار منتشر شده؛

آخرین آمار مبتلایان به کرونا در ایران و جهان؛ فوت ۲۱۲ نفر طی شبانه‌روز گذشته در کشور

27 آذر 1399 ساعت 14:16

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۲۷ آذر) به بیش‌از ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۶۵۵ هزار نفر عبور کرد. همچنین سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.


سخنگوی وزارت بهداشت از جان باختن ۲۱۲ مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: به این ترتیب مجموع جانباختگان بیماری تاکنون به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسیده است.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز (۲۷ آذر ۱۳۹۹) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۱۴۷ نفر از آنها بستری شدند.
وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.
لاری تاکید کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسید.همچنین خوشبختانه تا کنون ۸۵۶ هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
وی افزود: ۵۶۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سه نکته امیدوارکننده در آمار کرونا در ایران+ببینید

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۶۵۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
لاری ادامه داد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
وی افزود: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

 آمار کرونا در جهان تا ۲۷ آذر
تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، تا صبح پنجشنبه (۲۷ آذر) به بیش‌از ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید و تعداد قربانیان این ویروس نیز از مرز یک میلیون و ۶۵۵ هزار نفر عبور کرد. در حال حاضر آمریکا با بیش از ۱۷ میلیون و ۳۹۴ هزار مبتلا، از نظر تعداد مبتلایان به این ویروس در رده اول قرار دارد و کشورهای هند، برزیل و روسیه در رده‌های دوم تا چهارم هستند. ایران نیز از نظر تعداد مبتلایان کووید-۱۹ هم‌اکنون در رده پانزدهم قرار دارد. در این اینفوگرافیک، آمار ۱۵ کشور اول جهان از نظر تعداد مبتلایان و تازه‌ترین آمار کلی جهان درمورد ویروس کرونا را مشاهده می‌کنید.


کد مطلب: 428633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428633/آخرین-آمار-مبتلایان-کرونا-ایران-جهان-فوت-۲۱۲-نفر-طی-شبانه-روز-گذشته-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1